بیت کوین بهترین دارایی از نظر گلدمن ساکس در سال 2023!

1401/11/10
بیت کوین بهترین دارایی از نظر گلدمن ساکس در سال 2023!

 بیت کوین بهترین دارایی گلدمن ساکس در سال 2023! عملکرد بیت کوین در سال 2023 خیلی قابل توجه بود و رشد اون از ابتدای ماه ژانویه باعث شده تا خیلی از دارایی های دیگه رو پشت سر بذاره. به همین دلیل، بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس اخیرا اعلام کرده که در سال جاری ارز دیجیتال بیت کوین بهترین عملکرد رو در بین همه دارایی ها و ارزهای رمزنگاری شده داشته. علاوه بر این، برترین ارز دیجیتال دنیا با پیشی گرفتن از طلا، نزدک، S&P 500 و بازار مسکن در رتبه نسخت لیست بیشتری سودآوری این بانک سرمایه گذاری قرار گرفته. در ادامه همراه ما باشین تا جزئیات این خبر رو واسه شما ارائه کنیم.

بهترین دارایی گلدمن ساکس از نظر عملکرد در سال 2023 چیست؟

بر اساس داده های منتشر شده، به نظر فول بانکی یا گلدمن ساکس(Goldman Sachs) بیت کوین نسبت به سایر دارایی ها در سال 2023 عملکرد بهتری داشته. طبق تحقیقات گلدمن ساکس، شاخص شارپ بیت کوین 3.1 هست. شاخص شارپ برای اندازه گیری بازده اصلاح شده با ریسک مورد استفاده قرار می گیره. هرچقدر این نسبت بیشتر باشه، دارایی از نظر بازده تعدیل شده در وضعیت بهتری هست.

ارز دیجیتال بیت کوین از ابتدای سال 2023 به دنبال بازپس گیری محدوده قیمتی از دست رفته خودش هست! بیت کوین به آرومی ولی پیوسته سعی می کنه تا از سطح مقاومت 23.800 دلار عبور کنه. به نظر میرسه بیت کوین به دنبال حرکت صعودی، عقب نشینی سالمی به زیر خط مقاومت داشته باشه. با وجود اینکه بحران اخیر مثل ورشکستگی صرافی FTX، بازار ارزهای دیجیتال تونست با قدرت برگرده. برخلاف گزارش های گلدمن ساکس، طبق گزارش سالانه کوین گکو، بیت کوین بدترین دارایی در بین ارزهای شناخته شده با کاهش قابل توجه 64 درصدی هست. همچنین بر اساس گزارش کوین گکو، از ژانویه 2022، حجم معاملات در بازار نقدی 67 درصد کاهش پیدا کرده.

رشد قدرتمند بیت کوین در سال 2023، باعث تغییر احساسات بازار شده. تحلیلگران و تریدرها پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت صعودی هست و انتظار دارن تا قیمت بیت کوین تا 30 هزار دلار افزایش پیدا کنه. با این حال، اقتصاددان ها میگن که بیت کوین احتمالا در سه ماهه دوم سال 2023 با افزایش ریسک نقدینگی روبرو میشه. از اونجایی که قیمت بیت کوین در زیر محدوده مقاومت تثبیت شده، این رمز ارز به دنبال شکستن خط روند هست تا در بالای سطح 24.500 دلار قیمت اون حفظ بشه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیت کوین بهترین دارایی از نظر گلدمن ساکس در سال 2023!
سوال امنیتی :8+31 = ?