سرشاخه های پروژه کلاهبرداری دگ کوین دستگیر شدند!

سرشاخه های پروژه کلاهبرداری دگ کوین دستگیر شدند!

نوشته شده در : 1401/12/16

دستگیری سرشاخه های پروژه کلاهبرداری دگ کوین(DagCoin)؛ درسته که فناوری نوآوری های پیشرفته ای رو در زندگی روزمره ما ارائه کرده، ولی راه برای مهاجرت کلاهبرداران مخفی از سرقت فیزیکی به سرقت سایبری هموار کرد. پروژه کلاهبرداری دگ کوین نوعی پروژه کلاهبرداری هرمی هست که توسط شرکت ساکسس فکتوری تحت پوشش قرار داره و بین کاربران رایج شده. این پروژه با هدف کلاهبرداری اقدام به سرقت سرمایه های کاربران کرد و سپس کاملا ناپدید شد. طی خبری که به دستمون رسیدن سرشاخه های پروژه کلاهبرداری دگ کوین یا DagCoin دستگیر شدن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با پروژه کلاهبرداری دگ کوین

پروژه کلاهبرداری DagCoin نوعی پروژه کلاهبرداری هرمی هست که توسط شرکت ساکسس فکتوری تحت پوشش قرار داره و در بین کاربران در فضای مجازی رواج پیدا کرده. این پروژه کلاهبرداری در بین کاربران ایرانی هم رایج شده. دگ کوین هم مثل پروژه های کلاهبرداری هرمی دیگه، محصول بی ارزش خودش رو ارزشمند و بزرگترین و به عنوان یه ارز دیجیتال جهانی معرفی کرده و این وعده رو به کاربران خود داده که قیمت این ارز دیجیتال به زودی افزایش پیدا می کنه و در صورتی که کاربران برای سرمایه گذاری در اون دوستان و آشنایان خودشون رو وارد این سیستم هرمی کنند، می تونن با دریافت پورسانت های نجومی خیلی زود پولدار بشن.

مقاله پیشنهادی: کلاهبرداری پانزی چیست و چگونه انجام می شود؟

دستگیری سرشاخه های پروژه کلاهبرداری دگ کوین!

جالب اینجاست که بدونین شرکت ساکسس فکتوری یکی از شرکت هایی هست که اسم اون از مدت ها قبل در لیست هشدار قرار داشته و نسبت به فعالیت های اون هشدار داده شده. با وجود تذکرات داده شده، متاسفانه شاهد سرمایه گذاری تعداد زیادی از کاربران ایرانی در این پروژه بودیم. حال، جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از دستگیری و بازداشت تعدادی از سرشاخه های این شرکت هرمی به دستور مقامات قضایی هستن.

طبق داده های منتشر شده، این سرشاخه ها با برگزاری همایش های مختلف که آخرین اون ها در دبی بوده، با طرح ادعاهای واهی در رابطه با سودآوری قطعی ارز دیجیتال دگ کوین و آینده روشن شرکت، سعی در فریب مخاطبان و جذب سرمایه اون ها داشتن. ساکسس فکتوری از ابتدای شروع کار، خودش رو یه سیستم بازاریابی شبکه ای معرفی کرده که مجوز فعالیتش رو از اتحادیه اروپا دریافت کرده. این پروژه به منظور موجه نشون دادن فعالیت خودش هم روی سایتش  چندین محصول معرفی کرده و اقدام به فروش اون ها می کنه.

پروژه کلاهبرداری دگ کوین یا DagCoin به منظور کلاهبرداری، نوعی دارایی ساخته و اون رو به عنوان بزرگترین و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می کنه. به این ترتیب، معامله گران و افراد در این پروژه سرمایه گذاری می کنند و سرمایه های زیادی جذب این پروژه میشه. سپس پروژه کلاهبرداری دگ کوین حساب کاربران رو به حالت فریز در میاره و سرمایه های کاربران رو به سرقت میبره.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سرشاخه های پروژه کلاهبرداری دگ کوین دستگیر شدند!
  • سلام وقت شما بخیر بنده یک. سوال دارم البته جسارت. نباشد نوشتید بزرگان دک کوین رو دستگیر کردن🤔 کی دستگیر. کرده؟ یعنی چه نهادی در کدام کشور و الان کجا هستند🤔 و منبع این خبر. کجاست ممنون میشم. راهنمایی کنید چون. من. میخوام دگ کوین خریداری کنم

    سلام. دگ کوین که سرجاشه. سایت شرکت سکسس فکتوری که هنوز ظاهرا فعاله. من سه سال پیش سرمایه گذاری کردم و بعد از سه سال دگ کوین های خودم رو با سود دریافت کردم منتها الان مشکل اینجاست که به علت تحریم نمیتونم بفروشم

    آقای مرتضی بنده ۶ ماه از موعد قراردادم گذشته (یعنی ۳ سال و نیمه که به این کلاهبردارا اعتماد کردم) ولی نه میتونم نقدش کنم ن استفادش کنم ۳۰۰۰ دگ کوین هم دارم خواستید بنده خودم نصف قیمت بهتون میفروشم … هرکسی هم شکایت داره از اینا بیاد باهم اقدام کنیم

    اقای حسنا من ۳۰۰۰دگ کوین شما را خریدارم خبر بدین

    آقای حسنا من دگ کوین شما رو خریدارم لطفا پیام بدید هر کسی خواست بفروشه من خریدارم

    منم میفروشم

    داداش ۴۵۰۰۰ تا هم من دارم هر کدومو چند میخری

    من ۴۰۰۰دگ روبه قیمت خیلی پایین میفروشم

    سلام اسم سرشاخه هایی که دستگیر شدن و همین جا اعلام کنید؟ کی دستگیر کرده و چه تاریخی؟

سوال امنیتی :2+31 = ?