منطقه اقتصادی متاورس در ژاپن تاسیس می شود!

1401/12/14
منطقه اقتصادی متاورس در ژاپن تاسیس می شود!

ایجاد منطقه اقتصادی متاورس در ژاپن! بهتره بدونین در ژاپن که بیشتر با بخش فناوری قدیمی خودش معروف هست، گروهی از شرکت های فناوری از جمله فوجیتسو و شرکت میتسوبیشی در 27 فوریه توافقنامه ای رو برای ایجاد منطقه اقتصادی متاورس در ژاپن امضا کردن. علاقه به متاورس با سرعتی جهانی در حال افزایش هست و کشورهای سراسر دنیا با عجله در حال عضو شدن در این صنعت هستن. همچنین افراد معروف و سلبریتی های زیادی وارد متاورس شدن و فعالیت های خودشون رو شروع کردن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با دنیای متاورس(Metaverse)

متاورس دنیای جدید و شگفت انگیزی در یه مکان مجازی هست که به کاربران این امکان رو میده تا در یه محیط دیجیتالی با افراد واقعی ارتباط داشته باشن. دنیای متاورس رو میشه به عنوان یه اینترنت تجسم یافته در نظر بگیریم که به جای اینکه فقط به اون نگاه کنیم، در واقع در اون حضور داشته باشیم. تصور کنین بتونین بدون اینکه جای خودتون رو ترک کنین، به هر جایی که دوست داشته باشین برین و همونطور که دوست دارین ظاهر بشین، کار کنین و درآمد داشته باشین. همچنین متاورس به عنوان شبکه ای از جهان های مجازی منحصر به فرد با کارکردهای مختلف تعریف میشه که بلاک چین و ارزهای دیجیتال به یکی از بخش های مهم در اون تبدیل شدن.

ایجاد منطقه اقتصادی متاورس در ژاپن!

طی خبری که منتشر شده، گروهی از شرکت های بزرگ ژاپنی مثل میتسوبیشی(Mitsubishi) فوجیتسو(Fujitsu) و بانک میزوهو(Mizuho) با همدیگه بر سر ایجاد یه منطقه اقتصادی متاورس در ژاپن به توافق رسیدن. هدف اون ها ایجاد زیرساخت های متاورس باز با همکاری هم هست. همچنین بر اساس اطلاعیه ای این گروه در راستای هدف Hajime Tabata که مدیر اجرایی سابق Square Enix بود و در حال حاضر مدیر عامل شرکت JP Games هست، حرکت می کنه. هدف تاباتا بروزرسانی ژاپن از طریق قدرت بازی ها بود.

جالب اینجاست که بدونین شرکت هایی که این قراردادها و تفاهم نامه ها رو تایید و امضا کردن، تکنولوژی ها و خدمات خودشون مثل فین تک و گیمیفیکیشن رو برای ایجاد زیرساخت های فنی یکپارچه خواهند داشت. این فرایند در حال حاضر ریوگوکوکو نامیده میشه. در بیانیه ای اومده که از این زیرساخت اجتماعی جدید برای انتشار اطلاعات، بازاریابی و اصلاح شیوه کار برای شرکت های داخلی استفاده میشه. کاربران در فضایی جدید تجربه ای شبیه به بازی های RPG خواهند داشت. این سرویس برای خارج از ژاپن و کشورهای دیگه هم قابل دسترس میشه. میزوهو زیرساخت هایی رو برای توکن های متاورسی و میتسوبیشی ظرفیت لازم برای عملیات مالی متاورس از نوع Web3 فراهم می کنه.

بیشتر بخوانید: متاورس چیست؟

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد منطقه اقتصادی متاورس در ژاپن تاسیس می شود!
سوال امنیتی :2+50 = ?