شهر آستین تگزاس قطب بعدی ارزهای دیجیتال

1401/01/11
شهر آستین تگزاس قطب بعدی ارزهای دیجیتال

آستین، پایتخت ایالت تگزاس ایالات متحده، دو قطعنامه با تمرکز بر روی ارزهای دیجیتال و نوآوری بلاک چین تصویب کرده است و احتمالا به مرکز بعدی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده تبدیل خواهد شد.
شهرهای بسیاری در سراسر ایالات متحده در حال رقابت برای تبدیل شدن به قطب بعدی پذیرش ارزهای دیجیتال و بلاک چین هستند. میامی سال گذشته ارز دیجیتال خود را به نام MiamiCoin (MIA) راه اندازی کرده تا پروژه های زیرساختی شهر را تأمین مالی کند. اریک آدامز شهردار نیویورک نیز اولین حقوق خود را با بیت کوین و اتریوم دریافت کرده است.
آستین نیز علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال و فن آوری بلاک چین پیدا کرده است. تگزاس از یک سال پیش اقدامات خود در خصوص نوآوری ارزهای دیجیتال آغاز کرده است، فرماندار تگزاس نیز حامی قوانین دیجیتال است، اما شهر آستین اقدامات بیشتری را برای پذیرش ارزهای دیجیتال توسط خدمات شهری انجام داده است.
در 9 مارس 2022، مکنزی کلی، عضو شورای شهر آستین، قطعنامه ‌ای را ارائه کرد که به مدیران شهر آستین دستور داد تا موارد استفاده احتمالی از ارزهای دیجیتال را به نفع آستین و ساکنان آن بررسی کنند.
کلی گفت: این بررسی یک مطالعه امکان‌ سنجی است و ما برای پذیرش و راه اندازی سیستم پرداخت دیجیتال نیاز به بررسی های بیشتری داریم. کلی افزود که آستین همیشه یک شهر آینده نگر و نوآور بوده است و بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در حال حاضر در آستین بیزنس خودشان را دارند.
براساس آخرین داده‌ هایFinder.com، 8 درصد تگزاسی‌ ها در حال حاضر بیت کوین دارند و پذیرش در این ایالت ممکن است تا پایان سال به 14 درصد برسد. همچنین این شهر می تواند از پرداخت های دیجیتال برای خدمات شهری بهره مند شود.

حواشی قطنامه ارزهای دیجیتال Austin

قطعنامه کلی در جلسه شورای شهر آستین در 24 مارس تصویب شد و در اواسط ژوئن نیز جلسه ای مبنی بر نحوه پرداخت ارزهای دیجیتال در آستین تشکیل و برای جلسات آتی تنظیم قوانین تصمیم گرفته خواهد شد. علاوه بر قطعنامه کلی، قطعنامه آدلر، شهردار آستین در مورد فن آوری بلاک چین نیز در کنفرانس کاری آستین در 24 مارس به تصویب رسید. براساس توضیحات عضو شورای شهر سابینو رنتریا، آستین چهار سال پیش شروع به بررسی استفاده از بلاک چین کرده است.
برخی از اعضای شورای شهر آستین نیز نگرانی های خود را ابراز کرده اند. یکی از اعضاء شورا گفت: بزرگترین نگرانی او در مورد راه اندازی بلاک چین عدم قدرت مرکزی آن است و احتمالا قابل تنظیم مجدد نخواهد بود تا در صورت نیاز قوانین آن تغییر یابد. علاوه بر این، آستین ممکن است به زودی CityCoin خود را راه اندازی و به میامی و نیویورک سیتی بپیوندد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شهر آستین تگزاس قطب بعدی ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :9+31 = ?