اضافه شدن 12 آلت کوین دیگر به صرافی کوین بیس

1401/01/11
اضافه شدن 12 آلت کوین دیگر به صرافی کوین بیس

صرافی پیشرو مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، دارایی های دیجیتال خود را با گسترش خدمات نگهداری به ده ها آلت کوین افزایش می دهد. کوین ‌بیس 12 دارایی دیجیتال جدید را به فهرست رو به رشد ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده است که بخشی از تراست کاستدی کوین بیس(Coinbase Custody trust) هستند.

کوین بیس یک سرویس پشتیبانی و نگهبانی برای سرمایه گذاران نهادی است که می خواهند مقادیر زیادی از دارایی های دیجیتال خود را ذخیره کنند.

توکن های اضافه شده به صرافی کوین بیس

• اولین توکن اضافه شده، پلتفرم وام‌ دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس (CEL)، یک شبکه دیفای است که به کاربران اجازه می ‌دهد از دارایی ‌های دیجیتال سپرده شده بهره دریافت کنند. سلسیوس در زمان نگارش این مقاله با قیمت 3.32 دلار معامله می شود.

• توکن بعدی کریپتو کوین (CRO)، دارایی بومی پلتفرم مبادلات دیجیتال مستقر در سنگاپور Crypto.com و پس از آن پلتفرم توسعه برنامه غیرمتمرکز هولوچین (HOT) می باشد. هم اکنون کریپتو کوین و هولوچین به ترتیب با 0.45 دلار و 0.005 دلار معامله می شوند

• توکن بعدی Magic Internet Money (MIM)، استیبل کوین متصل به دلار و پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز Abracadabra.money و ارز دیجیتال مَپِل (MPL) مبتنی بر اتریوم قرار دارد. MIM با قیمت 0.97 دلار معامله می شد که اکنون10 درصد در روز افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله با 44.81 دلار مبادله می شود.

• پس از آن، توکن مبتنی بر اتریوم، پارا سواپ (PSP)، یک شبکه صرافی غیرمتمرکز چند زنجیره ای، و دلار بایننس (BUSD)، یک استیبل کوین صادر شده توسط پلتفرم صرافی ارز دیجیتال بایننس عرضه می شود. پاراسواپ در زمان انتشار با افت 13 درصدی به 0.12 دلار رسیده است.

• دارایی ‌های دیجیتال بعدی پلتفرم وام ‌دهی ارز دیجیتال نکسو (NEXO) و پروتکل جمع ‌آوری سرمایه غیرمتمرکز زنجیره ‌ای غیرمتمرکز پولکااستارتر (POLS) مبتنی بر پولکادوت است. هم اکنون نکسو و پولکااستارتر به ترتیب 2.29 دلار و 1.42 دلار معامله می شوند.

• پس از نکسو و پولکااستارتر، پروژه‌ های دیجیتال غیرمتمرکز تبلیغاتی یو کش (YOUC)  و موس کربن کردیت (MCO2)، یک توکن سازگار با محیط زیست است. یوکش در زمان نگارش با 0.101 دلار معامله می شود که 21 درصد در یک روز افزایش داشته است. موس کربن کردیت با 10.13 دلار معامله می شود.

• آخرین توکن Circuits of Value (COVAL)، توکن مبتنی بر اتریوم است. COVAL در زمان نگارش مقاله با 0.44 دلار معامله می شود که 3.5 درصد در 24 ساعت کاهش داشته است.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اضافه شدن 12 آلت کوین دیگر به صرافی کوین بیس
سوال امنیتی :4+89 = ?