صرافی کراکن در تلاش برای به دست آوردن حساب فدرال رزرو

1401/01/11
صرافی کراکن در تلاش برای به دست آوردن حساب فدرال رزرو

بانک دارایی دیجیتال مستقر در وایومینگ، کراکن یک گام به سمت اعطای یک حساب اصلی فدرال رزرو و دسترسی به سیستم پرداخت جهانی مانند بانک های سنتی نزدیک تر شد. شرکت های ارزهای دیجیتال تقریبا همیشه در دسترسی به خدمات بانکی با مشکل مواجه بوده اند. اگر کراکن این دسترسی را داشته باشد، با تلقی موثر به عنوان یک بانک، موقعیت خوبی برای خدمت به این بازار خواهد داشت.
انجمن بانکداران آمریکا (ABA) اخیراً یک روتینگ نامبر به کراکن اعطا کرده است. در اصل روتینگ نامبر عددی ۹ رقمی است که در مورد بانک های امریکا به کار میرود. این عدد نشان دهنده بانک افتتاح حساب یا موسسه مالی ست که حساب بانکی در آن باز شده است. این اقدام کراکن را یک گام به دریافت یکی از حساب‌ های اصلی بسیار ارزنده فدرال رزرو نزدیک‌ تر می‌کند که به کراکن امکان می‌ دهد وجوه را نزد فدرال رزرو واریز کند و به سیستم پرداخت جهانی دسترسی داشته باشد.

تغییر رویکرد بانک های دیجیتال با دریافت روتینگ نامبر

بانک Custodia (آوانتی سابق) ماه گذشته یک روتینگ نامبر دریافت کرده است. کراکن و Custodia، موسسات سپرده گذاری هستند، که از فعالیت های بانکداری دارایی دیجیتال پشتیبانی می کنند.
جولی هیل، استاد دانشکده حقوق دانشگاه آلاباما، به روتینگ نامبر کراکن در توییتر اشاره و به CoinDesk گفت که انجمن بانکداران آمریکاABA باید روتینگ نامبر مورد نظر را در دو هفته گذشته صادر می کرد.
روتینگ نامبر اولین گام حیاتی برای بانک هایی است که به دنبال حساب های اصلی فدرال رزرو هستند، با این حال انجمن بانکداران آمریکا اعلام کرد: تعیین روتینگ نامبر لزوماً نشان نمی دهد که یک بانک مطمئناً یک حساب اصلی دریافت خواهد کرد.
بیانیه فدرال رزو در خصوص اعطای حساب در بانک های FED
سال گذشته، فدرال رزرو درخواستی برای اظهار نظر عمومی در مورد پیشنهادی برای ارزیابی درخواست ها برای حساب ها و خدمات پرداخت در بانک های فدرال رزرو منتشر کرد. در آن زمان، مدیر عامل بانک کراکن، گفت که رویکرد فدرال رزرو مورد استقبال موسسات مالی قرار گرفته است.
طبق اطلاعیه ای که ماه گذشته منتشر شد، فدرال رزرو تعدادی نامه از سوی موسسات مالی از جمله بانک‌ ها و اتحادیه‌ های اعتباری دریافت کرده است که با گسترش دسترسی به حساب اصلی فدرال رزرو مخالف هستند.
بدین ترتیب مؤسسات واجد شرایط بیمه شده فدرال در ردیف اول این بررسی قرار خواهند گرفت. موسسات درجه دو توسط یک تنظیم کننده بانک فدرال نظارت می شوند اما لزوما بیمه فدرال نیستند. ردیف سوم، که به طور کلی سخت ‌ترین سطح بررسی را دریافت می کنند شامل شرکت‌ هایی ست که بیمه فدرال یا تحت نظارت یک نهاد فدرال نیستند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد صرافی کراکن در تلاش برای به دست آوردن حساب فدرال رزرو
سوال امنیتی :7+48 = ?