عبور بیت کوین، اتر و کاردانو از سطوح کلیدی

عبور بیت کوین، اتر و کاردانو از سطوح کلیدی

نوشته شده در : 1401/01/15

در چند روز اخیر، بیت کوین در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال را دچار نوسان کرده است، یک روند صعودی را آغاز کرده است. محبوب ترین دارایی دیجیتال جهان از 3 مارس به بالاترین سطح خود رسیده است و هم اکنون در زمان انتشار با قیمت 46,499 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 3.9 درصدی در 7 روز گذشته است.
حرکت صعودی بیت کوین در چند روز گذشته ممکن است به چند اتفاق در حوزه بازار ارزهای دیجیتال از جمله تغییر وضعیت وال استریت در هفته گذشته نسبت داده شود. همچنین گلدمن ساکس، بانک مستقر در ایالات متحده، یک تراکنش خارج از بورس (OTC) در بیت کوین انجام داده و از گلکسی دیجیتال خریداری کرده است. دومی یک شرکت سرمایه گذاری دیجیتال است که به عنوان شریک نقدینگی برای میز معاملات آتی بیت کوین بانک عمل می کند. تحلیلگران بازار تا حدودی صعود مجدد بیت کوین را به این اعلامیه نسبت دادند که در اکثر کوین ها تکرار شده است.
تأثیر نمودار صعودی بیت کوین در چندین کوین از جمله اتریوم ، کاردانو، سولانا و اکثر کوین های صعودی دیگر بازتاب یافته است.

نمودار صعودی اتریوم

عملکرد اتریوم حتی از مسیر بیت کوین نیز فراتر رفته است. کمی بالاتر از مرز 3500 دلار رسید و اکنون در 3490 دلار تثبیت شده است.
این حرکت ناشی از هیاهوی انتقال شبکه اتریوم از Proof-of-Work به Proof-of-Stake است. این ادغام آزمایش شده و مؤثر بودن آن در شبکه آزمایشی «Kiln» ثابت و به طور گسترده به عنوان یک تغییر دهنده بازی برای اکوسیستم اتریوم در نظر گرفته شده است. این تحولات در شبکه اتریوم باعث افزایش مثبت احساسات سرمایه‌ گذاران نسبت به پتانسیل این کوین شده است.

 پیروی کاردانو از ارزهای دیجیتال با مارکت کپ بالا

نمودارهای کاردانو از کوین های رتبه بالای بازار پیروی کرده‌ اند و قیمت ADA آن در زمان نگارش به 1.18 دلار رسیده و افزایش 5.9 درصدی را در 7 روز نشان می ‌دهند. میانگین‌ های متحرک 7 روزه و 21 روزه روی 1.2 دلار تقاطع یافتند که نشان ‌دهنده ادامه روند صعودی در روزهای آینده است.
با ادامه رشد کاردانو، توسعه دهندگان کاردانو، IOG، که قبلا با نام IOHK شناخته می شد، اخیراً پیشنهادی را برای افزایش حافظه اسکریپت های Plutus شبکه اعلام کرده اند که این عوامل و عوامل دیگر به طور مثبتی بر اعتماد سرمایه گذاران تأثیر گذاشته است.
با افزایش صعودی بیت کوین، کوین های دیگر نیز همین روند را دنبال می کنند. اکثر میانگین های متحرک نشان دهنده تداوم حرکت صعودی هستند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد عبور بیت کوین، اتر و کاردانو از سطوح کلیدی
سوال امنیتی :1+47 = ?