افزایش تراکنش های نهنگ های دوج کوین در پی خرید سهام توییتر توسط ماسک

افزایش تراکنش های نهنگ های دوج کوین در پی خرید سهام توییتر توسط ماسک

نوشته شده در : 1401/01/17

معاملات بزرگ دوج کوین طی 24 ساعت گذشته در بحبوحه افزایش قیمت دوج کوین که توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا حمایت می شود با خرید 9.2 درصد از سهام توییتر بیش از دو برابر شده است.
براساس داده ‌های IntoTheBlock ، نهنگ‌ های دوج کوین سرمایه ‌های خود را به سمت تراکنش‌ های بزرگ با حداقل ارزش 100000 دلار، که در ابتدای هفته بیش از دو برابر شده است، انتقال داده ‌اند.
در مجموع، این ارز دیجیتال شاهد 479 تراکنش توسط نهنگ ها در دوره 24 ساعته گذشته بوده که بزرگترین تراکنش با 269 میلیون دوج کوین به ارزش بیش از 39 میلیون دلار می باشد. طی هفت روز گذشته، 1.87 میلیارد دلار در شبکه دوج کوین جابجا شده است.
تراکنش‌ های بزرگ در زمانی انجام می ‌شوند که قیمت دوج کوین همراه با مارکت ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. داده ها نشان می دهد که دوج کوین در 30 روز گذشته 36.8 درصد و در هفته گذشته بیش از 13 درصد رشد داشته است. تنها در 24 ساعت گذشته، دوج کوین به لطف خرید سهام 9.2 درصدی توییتر توسط ایلان ماسک 5.8 درصد رشد کرد.

پذیرش دوج کوین به عنوان پرداخت

بر اساس پرونده ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، ماسک اکنون 9.2 درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد و سهام او چهار برابر سهام جک دورسی بنیانگذار توییتر که 2.25 درصد سهم توییتر مال او هست بوده و بزرگترین سهامدار این شرکت می باشد.
ماسک قبل از خرید سهام تنها یک کاربر معمولی توییتر با بیش از 80 میلیون دنبال کننده بوده است. مدیر عامل تسلا همچنین یکی از حامیان دوج کوین است که با توسعه دهندگان برای بهبود ارز دیجیتال همکاری کرده است.
ماسک همراه با خالق  دوج کوین، مک‌ دونالد را برای پذیرش پرداخت ‌ها با ارز دیجیتال دوج کوین تحت فشار قرار داده و همچنین اسپیس ایکس شرکتی که ماسک مالک آن است، به زودی پرداخت ‌ها را در دوج کوین می پذیرد.
براساس گزارش  CryptoGlobe، تسلا 1.5 میلیارد دلار در ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه گذاری کرده است و تخمین زده می شود که با وجود فروش اندک پس از خرید اولیه، حداقل یک میلیارد دلار از سرمایه گذاری خود را افزایش دهد. تسلا همچنین اخیراً پرداخت های دوج کوین را در وب سایت خود برای برخی محصولات جانبی پذیرفته است.
براساس اعلام این شرکت در صفحه پشتیبانی دوج کوین تسلا، مشتریانی که مقدار اشتباه دوج کوین را به آدرس تسلا ارسال می‌کنند، امکان لغو سفارش ‌های خود را دارند، با این حال اگر سفارشی در ارز دیجیتال بیش از حد پرداخت شود، مبلغ اضافه پرداختی به نسخه اصلی بازپرداخت نخواهد شد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش تراکنش های نهنگ های دوج کوین در پی خرید سهام توییتر توسط ماسک
سوال امنیتی :5+64 = ?