پایبندی صرافی بایننس به تحریم های جهانی

پایبندی صرافی بایننس به تحریم های جهانی

نوشته شده در : 1401/01/17

عدم ممنوعیت تجارت با کاربران روسی در صرافی بایننس

چانگ پنگ ژائو ، مدیر عامل بایننس که معمولاً CZ نامیده می شود، معتقد است روسیه نمی تواند از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم های غرب استفاده کند. وی طی مصاحبه اخیر با ریچارد کوئست، مجری برنامه کوئست بیزنسیCNN گفت: ارزهای دیجیتال کاملا قابل ردیابی است که این ویژگی آن را برای دور زدن تحریم ها نا مناسب می کند.
ژائو خاطرنشان کرد که اکنون دولت‌ ها در سراسر جهان در ردیابی تراکنش‌ های ارزهای دیجیتال بهتر شده اند. او معتقد است که یک فرد باهوش از ارزهای دیجیتال برای دورزدن تحریم ها استفاده نمی کند.
با این وجود، براساس اظهارات ژائو بایننس تمام قوانین تحریم را رعایت می کند و تمام افراد موجود در لیست تحریم را مسدود خواهد کرد. CZ اضافه کرد که بایننس همچنین حساب ‌هایی که مرتبط با افرادی که در لیست تحریم‌ ها هستند را مسدود کرده است.
همچنین او تاکید کرد که بایننس مسدود کردن دارایی ‌های کاربران عادی روسی را غیرقانونی می ‌داند و بر تصمیم خود مبنی بر عدم ممنوعیت تمام روس ها خواهد ایستاد.

ایستادگی در مقابل جنگ نه مردم

برخلاف بسیاری از سازمان ‌هایی که تمایلی به اتخاذ موضع در مورد اشتباه روسیه برای حمله به اوکراین ندارند، CZ گفت بایننس مخالف جنگ و سیاستمدارانی است که آنرا آغاز کرده اند. او تکرار کرد که بایننس مخالف مردم نیست زیرا جنگ بر مردم اوکراین و روسیه تأثیر گذاشته است.
او با اشاره به تلاش های شرکت بایننس برای کمک به نیازمندان جنگی، خاطرنشان کرد که بایننس جزو اولین شرکت هایی بود که 10 میلیون دلار برای کمک به پناهندگان اوکراینی متعهد شد. CZ اضافه کرد که بایننس بیشتر این مبلغ را پرداخت نموده است.
قبل از اظهارات مدیر عامل بایننس در این خصوص، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، گفت که این صرافی همه کاربران روسی را مسدود نخواهد کرد. در طوفان توییتی در 4 مارس، آرمسترانگ گفت که کوین بیس معتقد است که همه مستحق دسترسی به خدمات مالی هستند، مگر اینکه قانون خلاف آن را بگوید.
وی افزود: برخی از شهروندان معمولی روسی اکنون با سقوط ارز کشور، از ارز دیجیتال به عنوان راه نجات استفاده می کنند. بسیاری از آنها احتمالاً با سیاستمداران کشورشان مخالف هستند و ممنوعیت تجارت به آنها آسیب خواهد رساند. با این حال، اگر دولت آمریکا تصمیم به اعمال ممنوعیت بگیرد، ما بعنوان شرکت های دیجیتال از آن قوانین پیروی خواهیم کرد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پایبندی صرافی بایننس به تحریم های جهانی
سوال امنیتی :2+62 = ?