پذیرش ارزهای دیجیتال در بزرگترین موسسه بانکی اسرائیل

1401/01/11
پذیرش ارزهای دیجیتال در بزرگترین موسسه بانکی اسرائیل

بر اساس گزارش رویترز، Leumi، بزرگترین موسسه بانکی در اسرائیل، تجارت ارزهای دیجیتال را فعال کرده است. این بانک اولین بانکیست که دسترسی کاربران خود را به این طبقه دارایی نوپا فراهم کرده است و از این پس مشتریان می توانند بیت کوین و اتریوم را معامله کنند.
رویترز گفت که به منظور ارائه این خدمات، این بانک از پلتفرم دیجیتال خود Pepper Invest استفاده خواهد کرد. این موسسه مالی با Paxos، شرکت کنترل ‌شده بلاک چین مستقر در ایالات متحده، در این زمینه همکاری خواهد کرد. در حال حاضر، کابران این بانک فقط می تواند بیت کوین و اتریوم را با حداقل تراکنش های 15.49 دلار خرید، فروش و یا نگه دارند.
براساس گزارش رویترز، مالیات های Pepper Invest طبق دستورالعمل های اداره مالیات اسرائیل خواهند بود تا کاربران نیازی به مدیریت پیچیدگی های مالیاتی نداشته باشند. این سرویس در حال حاضر در انتظار تایید تنظیم کننده اسرائیل می باشد و بانک هنوز تاریخ عرضه رسمی این محصول را اعلام نکرده است.
بر اساس این گزارش، Leumi در حال راه اندازی سرویسی برای حذف پیچیدگی روند معاملات ارزهای دیجیتال از جمله نیاز کاربران به دانلود و نگهداری کیف پول دیجیتال می باشد، از این رو کاربران کلیدهای خصوصی بیت کوین و اتریوم خود را در دست نخواهند داشت و ممکن است قدرت زیادی را به موسسه مالی واگذار کنند.
همچنین اپلیکیشن Pepper به کاربران اجازه می‌دهد در دارایی‌ های دیجیتال و سهام شرکت‌ های دولتی مانند Robinhood،TradeFi ایالات متحده، اپل، آمازون سرمایه‌گذاری کنند.

ورود ارزهای دیجیتال به جریان اصلی سرمایه گذاری اسرائیل

گزارش جداگانه ‌ای از Globes نشان می ‌دهد دلیل انتخاب Paxos توسط بانک اسرائیلی سطح بالای نظارتی مقامات ایالات متحده در  Paxos می باشد، همچنین این شرکت چندین مجوز برای فعالیت با بیت کوین، آلت کوین ها و فن آوری بلاک چین دارد.
گلوبس گفت که از زمان تأسیس در 2021، این شرکت موفق شده است همکاری های مهمی را با  PayPal، Revolut و Bank of America ایجاد کند. هم اکنون Paxos بیش از 20 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود دارد.
Uri Natan، مدیر عامل Pepper، در مورد همکاری اخیر خود با Leumi به گلوبز گفت: ما مفتخریم که اولین نفر در سیستم بانکی اسرائیل هستیم که به مشتریان خود پیشنهاد دادیم تا ارزهای دیجیتال را به روشی ساده، ایمن و قابل اعتماد، بدون نیاز به دانلود کیف پول و بدون نیاز به انجام معامله، معامله کنند. هم اکنون قیمت بیت کوین 44400 دلار با 1.4 درصد سود در 24 ساعت گذشته معامله می شود.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال در بزرگترین موسسه بانکی اسرائیل
سوال امنیتی :8+43 = ?