پرداخت مالیات به بیت کوین در فلوریدای ایالت متحده

پرداخت مالیات به بیت کوین در فلوریدای ایالت متحده

نوشته شده در : 1401/01/11

براساس اظهارات مقامات فلوریدا، شهروندان این ایالت از این پس می توانند مالیات های ایالتی خود را به بیت کوین پرداخت کنند. ایالت فلوریدا همیشه کانونی برای فعالیت ‌های ارزهای دیجیتال بوده است، زیرا هدف فرانسیس سوارز، شهردار میامی، تبدیل فلوریدا به مرکز ارزهای دیجیتال کشور می باشد. اکنون، دولت گام دیگری در دستور کار ارزهای دیجیتال خود با اجازه پرداخت مالیات در ارزهای دیجیتال برداشته است.
ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد به شهروندان فلوریدا اجازه دهد تا مالیات خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین پرداخت کنند. از این رو فرماندار از سازمان‌ های مختلف ایالتی خواسته روشهای پرداخت خود را توسعه دهند تا بیزنس های متفاوت فلوریدا بتوانند به راحتی پرداخت ‌های مالیاتی را با ارزهای دیجیتال انجام دهند. او همچنین اضافه کرد که پرداخت با ارزهای دیجیتال اختیاری بوده و مزایای بیشتری از پرداخت به روش سنتی خواهد داشت.

لایحه جدید ایالت فلوریدا در خصوص ارزهای دیجیتال

فرماندار فلوریدا در مراسم امضای لایحه جدید گفت: این لایحه جدید، لایحه ایست که تمام دبیرستان های این ایالت را ملزم به ایجاد کلاس های سواد مالی کرده است و از این پس قرار است قوانین و نحوه تجارت ارزهای دیجیتال در این کلاس های سواد مالی تدریس شوند.
وی در این مراسم به طور خاص به بیت کوین اشاره و گفت که دولت در حال برنامه ریزی برای دریافت آن به عنوان پرداخت می باشد. فلوریدا از آغاز تجارت ارزهای دیجیتال از آن بسیار حمایت کرده است. هم اکنون نیز فرانسیس سوارز، شهردار میامی، بخشی از حقوق خود را به بیت کوین به عنوان پوششی در برابر تورم می پذیرد و همچنین قوانین لایحه جدید از قوانین ایالت کلرادو پیروی خواهند کرد.
فرماندار ایالات کلرودا قبلا اعلام کرده بود که به شهروندان این ایالات اجازه می دهد مالیات خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. این دو ایالت در کنار ایالت هایی مانند نیویورک و وایومینگ در رتبه های بالایی در پذیرش ارزهای دیجیتال در ایالات متحده قرار دارند، که هر دو دارای قانونگذارانی هستند که در مورد حمایت خود از ارزهای دیجیتال و استفاده از آنها در حوزه های قضایی مختلف خود بسیار پر سر و صدا بوده اند.
به غیر از برخی شهرها در ایالات متحده، سایر کشورها و شهرها مانند دبی، سنگاپور، تایلند، کره جنوبی و غیره نیز در حال تنظیم قوانین مربوط با ارزهای دیجیتال به منظور ارتقای مراکز دیجیتال می باشند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پرداخت مالیات به بیت کوین در فلوریدای ایالت متحده
سوال امنیتی :7+70 = ?