هشدار مقام وزارت خزانه داری آمریکا در خصوص نقض تحریم های روسیه

1401/01/11
هشدار مقام وزارت خزانه داری آمریکا در خصوص نقض تحریم های روسیه

والی آدیمو، معاون وزیر خزانه داری آمریکا روز سه شنبه، 29 مارس اعلام کرد که ایالات متحده هر فرد یا موسسه مالی دیجیتال را که به روسیه در دور زدن تحریم های مالی پس از اقدام تروریستی روسیه علیه اوکراین کمک کند، مسئول پولشویی و نقض مقررات تحریم خواهد دانست.
روسیه در نتیجه تهاجم به اوکراین با تحریم های شدید مالی و اقتصادی توسط ایالات متحده و متحدانش مجازات شده است. با توجه به این که اقتصاد روسیه به دلیل تحریم های فلج کننده تضعیف شده و انزوای این کشور را افزایش یافته است، قانونگذاران ایالات متحده نگران استفاده مقامات روسی از ارزهای دیجیتال در خصوص تحریم ها می باشند.
معاون خزانه داری ایالت متحده هشدار داد: افراد یا موسسات مالی که این دستورالعمل را نقض کنند توسط مقامات ایالات متحده شناسایی و مجازات خواهند شد. این مقام وزارت خزانه داری در مصاحبه اخیر با CNBC اعلام کرد ایالات متحده آمریکا مجازات سخت و جریمه های سنگینی در خصوص نقض قوانین تحریم ایالت متحده در نظر گرفته است. معاون وزیر خزانه داری آمریکا تاکید کرد: تاکنون هیچ مدرکی دال بر دور زدن روسیه از تحریم ها وجود ندارد.

اقدامات صرافی های ارزهای دیجیتال در خصوص اجرای تحریم ها

بریتانیا، ایالات متحده، کانادا، آلمان، ژاپن، ایتالیا و فرانسه همگی اعضای G-7 هستند. در اوایل ماه مارس ایالات متحده و متحدانش در G-7(گروه 7) متعهد شدند که تمام زمینه های مساعد در دارایی های دیجیتال را برای دور زدن تحریم های دولت و مقامات روسیه را محدود کنند. از زمان شروع جنگ، چندین صرافی ارزهای دیجیتال به دلیل ادامه روابط مالی با روس‌ ها در جهت استفاده از خدمات موسسات مالی مورد انتقاد قرار گرفته ‌اند.
برایان آرمسترانگ، مدیر اجرایی کوین بیس و جسی پاول، مدیرعامل کراکن، با استدلال اینکه شهروندان روسیه هیچ گونه ارتباطی با رفتار مقامات روسی ندارند از اجرای قوانین تحریم ها در خصوص همه افراد روسی امتناع کرده اند.

جریمه صرافی های ارز دیجیتال

وزارت خزانه داری که مسئول نظارت بر امور مالی دولت فدرال است، در جریمه کردن مبادلات غیر قانونی بیت کوین سابقه دارد. در سپتامبر سال گذشته، فعالیت هایSuex یک پلتفرم تجاری واقع در جمهوری چک را در خصوص تحریم های ایالات متحده محدود کرده است.
مقامات خزانه داری این شرکت را به حمایت از درآمدهای غیرقانونی از حداقل هشت نوع باج افزار در آن زمان متهم و اظهار داشت که 40 درصد از سوابق تراکنش های شناخته شده صرافی با مجرمان مرتبط می باشد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هشدار مقام وزارت خزانه داری آمریکا در خصوص نقض تحریم های روسیه
سوال امنیتی :8+41 = ?