ارزش کل دارایی قفل شده درشبکه کاردانو از 300 میلیون دلار فراتر رفت.

1401/01/03
ارزش کل دارایی قفل شده درشبکه کاردانو از 300 میلیون دلار فراتر رفت.

بر اساس داده های ارائه شده توسط شرکت تحلیلی DeFiLama، ارزش کل دارایی قفل شده (TVL) در شبکه ارز دیجیتال کاردانو اکنون از مرز 300 میلیون دلار فراتر رفته و اکوسیستم مالی غیرمتمرکز کاردانو هم اکنون با سرعت زیادی در حال رشد است.
Minswap، یک صرافی غیرمتمرکز چند استخری مبتنی بر جامعه، 63.07 درصد از مبلغ فوق را به خود اختصاص داده است. طبق بیانیه اخیر توییتر، پس از شناسایی چندین باگ در DEX این شبکه، توسعه دهندگان آن در پی رفع مشکل و تعمیر نگهداری آن هستند. اکنون کاربران قادر به تعویض یا برداشت ریوارد خود نیستند، اما هنوز امکان لغو سفارش وجود دارد.
صرافی Minswap اولین Minswap را در شبکه اصلی خود در 9 مارس داشته است. پس از آن، ارزش کل لاک شده کاردانو شروع به رشد سریع کرده است. طی هفت روز گذشته، رشد چشمگیر 116 درصدی داشته و به طور پیوسته به 200 میلیون دلار نزدیک شده است. 
همچنین در 16 مارس، این صرافی حمایت خود را از فارمینگ سودده نیز آغاز کرده است، Yield farming یا فارمینگ سودده یکی از این استراتژی های سرمایه گذاری در DeFi است که شامل قرض دادن یا قرار دادن کوین ها یا توکن های ارز دیجیتال برای دریافت پاداش به شکل کارمزد تراکنش یا بهره است که تا حدودی شبیه به کسب سود از حساب بانکی است.

روند رشد کاردانو

SundaeSwap که در ابتدا به عنوان پرچمدار DEX مبتنی بر کاردانو معرفی می شد، اکنون این عنوان را به Minswap واگذار کرده است. این پروژه در هفته گذشته نتوانسته هیچ گونه جذابیتی به دست آورد و ارزش کل لاک شده آن 111 میلیون دلار باقی مانده است.
SundaeSwap در ماه ژانویه در شبکه اصلی راه اندازی و قیمت توکن کاردانو را کمی بالاتر برد که پس از نارضایتی کاربران از تراکنش های ناموفق متوقف شد. تیم پشتیبان صرافی این مشکل را به ازدحام بالای شبکه نسبت داده است.
MuesliSwap در ماه نوامبر در کاردانو شروع به کار کرده است و علیرغم برخورداری از مزیت اولین محرک، صرافی تنها 1.68 میلیون دلار در ارزش کل لاک شده به دست آورده است.
هم اکنون رشد کاردانو در بهترین حالت کند به نظر می رسد، تیم توسعه هم اکنون بر مقیاس گذاری بلاک چین برای ایجاد امکان راه اندازی برنامه های بیشتر در شبکه اصلی تمرکز دارند. براساس گزارش U.Today، یکی از بنیانگذاران کاردانو اظهار کرده که موج بزرگی از برنامه های جدید در ماه جولای در بلاکچین این ارز راه اندازی خواهند شد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارزش کل دارایی قفل شده درشبکه کاردانو از 300 میلیون دلار فراتر رفت.
سوال امنیتی :3+61 = ?