تسریع روند پذیرش ارزهای دیجیتال در ژاپن

1401/01/03
تسریع روند پذیرش ارزهای دیجیتال در ژاپن

همانطور که توسط انجمن تبادل دارایی های مجازی و ارزهای دیجیتال ژاپن (JVCEA) ذکر شده است، تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال از بررسی مستثنی هستند و همچنین بر خلاف موضع پیشین، از این پس قرار است تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال شروع به فعالیت در مارکت دیجیتال‌ کنند.
انجمن مبادلات دارایی ‌های مجازی و ارزهای دیجیتال ژاپن، شامل گروهی متشکل از 31 صرافی می باشند که در قوانین تعیین شده جدید فهرست 18 ارز دیجیتال را که بررسی نخواهد کرد. این فهرست تا اواخر ماه مارس عمومی خواهد شد. پیش از این همه اعضا نیاز به گذراندن فرآیند غربالگری در انجمن داشتند، ارزهای دیجیتال در این "فهرست سبز" ادعایی تحت هیچ گونه غربالگری قرار نخواهند گرفت.

ارزهای دیجیتال در لیست "فهرست سبز"

براساس اظهارات Genki Oda، معاون انجمن، از آنجا که تأیید ارزهای رمزپایه زمان بر است تنها تعداد معدودی از صرافی ‌های ارزهای دیجیتال سودآور خواهند بود، از این رو، ژاپن باید به سرعت سطح جهانی دست یابد. براساس گزارش این انجمن بدلیل این موانع معامله ‌گران عمدتاً صرافی‌ های بدون مجوز مانند بایننس را برا مبادلات خود انتخاب می کنند.
براساس بررسی های موجود "فهرست سبز" می ‌تواند ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت‌ کوین، اتریوم، ریپل و ارز دیجیتال لایت‌کوین را شامل شود. این کوین ها تنها در صورتی مورد تایید قرار می‌ گیرند که ارزها در حداقل سه صرافی با شرط حضور در هر صرافی برای حداقل شش ماه فهرست شده باشند.

GMO کوین، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ژاپن

با حداکثر تعداد فهرست،GMO Coin  همچنان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ژاپن است. GMO کوین در حال حاضر مجموعاً 20 ارز دیجیتال را مدیریت می کند که این عدد در مقایسه با اعداد جهانی بسیار کم می باشد.
به عنوان مثال، بایننس در لیست کوین های معامله شده خود، از بیش از 80 ارز دیجیتال تا مارس امسال پشتیبانی خواهد کرد. کوین بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، که در سال گذشته فعالیت خود را در ژاپن آغاز کرده، در حال حاضر دارای 160 ارز دیجیتال است.
براساس اظهاراتJVCEA ، موضع سختگیرانه ژاپن در مورد ارزهای دیجیتال مانع از تقویت این صنعت شده است. تحلیلگران میگویند صنعت ارزهای دیجیتال ژاپن قابلیت تبدیل شدن به یک تریلیون ارزش را از زمان آغاز داشته است. ژاپن اکنون با تنظیم قوانین مساعد سعی در جبران این زیان دارد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تسریع روند پذیرش ارزهای دیجیتال در ژاپن
سوال امنیتی :8+82 = ?