شکست مخالفان بیت کوین طبق لایحه جدید پارلمان اروپا

1400/12/24
شکست مخالفان بیت کوین طبق لایحه جدید پارلمان اروپا

استفان برگر، یکی از اعضای پارلمان اروپا که مسئول نظارت بر مقررات MiCA است، تأیید کرد که کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا (ECON) لایحه ای که پروتکل‌ اجماع اثبات کار (PoW) مانند بیت‌ کوین را ممنوع می کند، رد کرده است. استفان برگر در توییتر خود نوشت: پذیرش پیشنهاد اعضا راه را برای مقررات ارزهای دیجیتال مبتنی بر آینده هموار خواهند کرد. براساس آخرین رای گیری در کمیته، مجلس رای گیری عمومی را برگزار خواهد کرد.
هر دو ارز بیت کوین و اتریوم پس از انتشار اخبار در محدوده معمول خود باقی مانده اند. در زمان انتشار این خبر قیمت بیت کوین 38763 دلار بوده که در 24 ساعت گذشته تغییر چندانی نکرده است. همچنین اتریوم با 2551 دلار معامله و 1 درصد در یک روز کاهش قیمت داشته است.
پاتریک هنسن، رئیس استراتژی و رشد  Unstoppable Finance، همراه با 30 عضو پارلمان اروپا علیه لایحه پیشنهادی ممنوعیت دارایی های دیجیتال مبتنی بر الگوریتم اثبات کار یا PoW را در اتحادیه اروپا سخنرانی و 23 نماینده به نفع این اقدام رأی دادند.
براساس آخرین داده ها اکثریت قانون‌گذاران حزب راست میانه و حزب مردم اروپا (EPP) که 177 نفر از 705 عضو آن را تشکیل می ‌دهد، با این لایحه پیشنهادی مخالف هستند. در میان این گروه، 14 عضو کمیته حزب مردم اروپا به ممنوعیت بالقوه PoW رأی منفی دادند و تنها یک قانونگذار از آن حمایت کرده است.
همزمان دومین گروه بزرگ پارلمان، سوسیالیست ها و دموکرات ها، از ممنوعیت احتمالی حمایت کردند و هر 13 عضو کمیته به آن رای مثبت دادند.

دغدغه های محیط زیستی اعضای پارلمان

ماینینگ بیت کوین به تنهایی انرژی بیشتری از کشورهایی مانند اتریش یا پرتغال مصرف می کند. پیشنهاد S&D و Green تعریف حداقل استانداردهای پایداری محیط زیستی برای مکانیسم های اجماع مورد استفاده برای اعتبار سنجی معاملات دارایی های دیجیتال است. 
این گروه در بیانیه ای اعلام کرد که توسط محافظه کاران و لیبرال ها با حمایت گروه راست افراطی ID مخالفت کرده است، همچنین سوسیالیست ها و دموکرات ها در رای گیری نهایی رای ممتنع دادند.
قانونگذاران چپ میانه توسط نمایندگان سبز و چپ افراطی پارلمان اروپا حمایت می شوند، در حالی که نمایندگان لیبرال، محافظه کار و حزب افراطی پارلمان اروپا همراه با قانونگذاران EPP مخالفت خود را با ممنوعیت احتمالی ابراز داشتند. شش عضو پارلمان اروپا در رای گیری در مورد لایحه پیشنهادی رای ممتنع دادند.

شورای اتحادیه اروپا متشکل از وزرای 27 کشور عضو می باشد و پارلمان اروپا تنها نهاد منتخب مستقیم اتحادیه اروپا در 27 کشور عضو است، همانطور که گزارش شده است، پیشنهاد تعیین معیارهای محیط زیستی مخالفت بسیاری از سرمایه گذاران صنعت ارزهای دیجیتال را برانگیخته است.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مرجع خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شکست مخالفان بیت کوین طبق لایحه جدید پارلمان اروپا
سوال امنیتی :3+92 = ?