ارائه مجوز خدمات ارزهای دیجیتال صرافی بایننس به بحرین

1400/12/24
ارائه مجوز خدمات ارزهای دیجیتال صرافی بایننس به بحرین

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، یعنی صرافی بایننس خدمات ارزهای دیجیتال تنظیم شده مختلفی را به شهروندان بحرینی ارائه خواهد کرد. صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به لطف مجوز اعطا شده آن، خدمات پرداختی تنظیم شده را به اولین کشور خود در خاورمیانه ارائه خواهد کرد.
بحرین توانسته است این مجوز را از طریق شورای همکاری کشورهای عربی خلیج فارس (GCC) دریافت کند. مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو ارائه مجوز خدمات دارایی های دیجیتال بایننس را توسط بانک مرکزی بحرین در 14 مارس اعلام کرد.
مجوز جدید بایننس به آنها اجازه می دهد خدمات ارزهای دیجیتال، از جمله تجارت، نگهداری و مدیریت پورتفولیو را برای مشتریان در کوچکترین اقتصاد خاورمیانه ارائه دهند. دسامبر گذشته، بایننس تأییدیه اصلی برای فعالیت در بحرین را دریافت کرد. آن تاییدیه اکنون به یک مجوز کامل تبدیل شده است.
رشید المراج، رئیس بانک مرکزی بحرین (CBB) گفت که این بانک در حال توسعه مقررات منطبق با روندهای جهانی است که استفاده از فن آوری نوین را به بهترین شیوه ها امکان پذیر می کند.
این مجوز به بایننس اجازه می دهد تا به تلاش های مستمر توسعه خود در سراسر حوزه های قضایی جهانی و در عین حال مطابق با مقررات محلی ادامه دهد. هفته گذشته، CZ، چانگ پنگ ژائو اعلام کرد هدف بایننس شناسایی کسب ‌وکارهای سنتی در بخش های اقتصادی در سراسر جهان و سرمایه‌گذاری روی ان می باشد و قصد دارد اقتصاد های کوچک محلی را به ارزهای دیجیتال متصل کند.

موقعیت و قوانین ارزهای دیجیتال در بحرین

بحرین نسبت به سایر کشورهای منطقه  کوچکتر است و احتمالاً به دلیل این امر به یکی از بهترین کشورهای مساعد برای ارزهای دیجیتال در خاورمیانه تبدیل شود. بانک مرکزی بحرین با موفقیت سیستم پرداخت ارز دیجیتال اونیکس JP  Morgan خود را در ژانویه 2022 ازمایش کرده است.
کوین تلگراف در 10 ژانویه گزارش داد که استفاده از سیستم‌ های پرداخت مبتنی بر رمزنگاری به بانک مرکزی بحرین کمک می کند آنچه را که رئیس بانک مرکزی، رشید المعراج ، ناکارآمدی ‌های موجود در صنعت پرداخت ‌های فرامرزی سنتی می ‌خواند را برطرف کند.
مجوزهای راه اندازی برای فعالیت در هر منطقه مطمئناً به بایننس در دستیابی به اهداف خود در این زمینه کمک خواهد کرد. با این اقدام بانک مرکزی بحرین ،این کشور عنوان قطب ارزهای دیجیتال منطقه خاورمیانه را از دبی پس می گیرد. مقررات مالی بحرین مطمئناً از قوانین دبی پیشرفته تر است. صرافی ‌های ارز دیجیتال در دبی اجازه ارائه خدمات به ساکنان خود را ندارند.

طلال طبعا، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بحرینی کوین ‌مِنا، در ماه فوریه به سی ان ان گفت: با وجود قوانین پیشرفته بانک مرکزی بحرین، اگر قوانین بانکداری دبی بهبود یابد، دبی می ‌تواند مقصد شماره یک ارزهای دیجیتال در خاورمیانه باشد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و خرید 200 شت کوین و بهترین اطلاعات در حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارائه مجوز خدمات ارزهای دیجیتال صرافی بایننس به بحرین
سوال امنیتی :5+70 = ?