بازار 1 میلیارد دلاری توکن های پشتوانه طلا در میانه جنگ اوکراین و روسیه

1400/12/26
بازار 1 میلیارد دلاری توکن های پشتوانه طلا در میانه جنگ اوکراین و روسیه

علاقه به استیبل کوین ‌های با پشتوانه طلا در حال افزایش است و جریان‌ های ورودی به بازار پس از شروع جنگ افزایش یافته است. پس از افزایش پذیرش، ارزش بازار ترکیبی دو توکن غالب طلای pax (PAXG) و طلای تتر (XAUT) هفته گذشته برای اولین بار از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرد.
علاقه به استیبل کوین ‌های دارای پشتوانه طلا از آنجایی که طلا دوباره به عنوان یک دارایی امن مورد توجه قرار گرفته است افزایش یافته که باعث افزایش قیمت کالاها شده است، که به نوبه خود باعث ایجاد نگرانی در مورد افزایش بیشتر تورم شده است. در نتیجه افزایش تقاضا برای طلا، جایگاه آن از سال گذشته تا به امروز حدود 5 درصد افزایش یافته است، از کمی کمتر از 1830 دلار در ابتدای سال به 1920 دلار در روز چهارشنبه 16 مارس رسیده است.

قیمت PAXG (برابر 1 اونس طلا) براساس داده های CoinGecko

با وجود افزایش سرمایه اخیر در طلا، قیمت فعلی هنوز هم به طور قابل توجهی از 2070 دلار نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است قیمتی که در فاصله کوتاهی از بالاترین قیمت طلا از اوت 2020 به بعد 2075 دلار بوده است.
براساس گزارش کوین متریکس، حرکت بازار طلا بر تقاضای توکن‌ های دیجیتالی با پشتوانه طلا و پذیرش توکن طلای Paxos، PAXG را تحلیل کرده است. براساس این تحلیل کوین متریکس گفت: با افزایش فعالیت بازار طلا در هفته‌ های اخیر، پذیرش PAXG در اتریوم افزایش یافته است.

ارزش بازار پکس گلد براساس داده های CoinGecko

با رشدی که در ارزش بازار توکن PAXG مشاهده شد،کوین متریکس  اعلام کرد که این توکن با قوی ‌ترین رشد عرضه در سال گذشته (YTD) همراه بوده است. همچنین فعالیت معاملاتی در توکن PAXG در صرافی ‌ها نیز افزایش شدیدی داشته است و در مارس امسال به بالاترین سطح خود رسیده است.
کوین متریکس اظهار داشت: دارایی های دیجیتالی توکن شده طلا یا دلار بطور مستمر در سراسر بلاک چین های عمومی افزایش یافته اند. کوین متریکس اضافه کرد: مزایای فن آوری دیجیتال مانند تسویه حساب فوری، زمان ثابت شبکه، زیرساخت مشترک و سهولت ایجاد آدرس‌ های دیجیتال، بمرور زمان و با افزایش تقاضا توسعه و تکامل خواهند یافت.

گزارشات Arcane Research در خصوص بازار طلا

همچنین توکن‌ های دارای پشتوانه طلا نیز در گزارشی از Arcane Research در هفته گذشته مورد توجه قرار گرفتند، براساس گفته این منبع این فضا در سال 2022 رشد عظیمی داشته است.
Arcane نوشت: به نظر می‌رسد افزایش قیمت طلا سرمایه‌ گذاران ارزهای دیجیتال بیشتری را به سمت توکن‌ های دارای پشتوانه طلا جذب کرده است. همچنین بیت کوین در این شرایط نامطمئن عملکرد ضعیفی داشته است، اما همچنان بسیاری از سرمایه گذاران آن را به عنوان یک محافظ تورم می دانند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بازار 1 میلیارد دلاری توکن های پشتوانه طلا در میانه جنگ اوکراین و روسیه
سوال امنیتی :6+84 = ?