معرفی بهترین آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال

1401/06/16
معرفی بهترین آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال


معرفی بهترین آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال؛ قطعا آموزش ارز دیجیتال مهمترین بخش ورود به دنیای کریپتوکارنسی ها است. در واقع قبل از اینکه سرمایه گذاری در ارزهای دیجتال رو آغاز کنین، باید روی دانش و اطلاعات خود در حوزه رمز ارزها اقدام به سرمایه گذاری کنین. با وجود منابع گوناگون و متنوعی که در این زمینه وجود داره، انتخاب یک آموزشگاه یا پلتفرم آنلاین کم سخت شده. به همین دلیل امروز قصد داریم که یک آکادمی آموزش ارز دیجیتال رو بهتون معرفی کنیم که دوره های حرفه ای و بسیار جامعی رو به مخاطبین خودش ارائه کرده.

آکادمی ارزسنج یک پلتفرم کاملا تخصصی در زمینه یادگیری ارز دیجیتال هست. این آموزشگاه ارز دیجیتال مجموعه ای از دانش و تجربیات 5 ساله ی تریدر های بازار رمز ارزها رو در دوره های آموزشی خود گردآوری کرده. البته علاوه بر این دوره های آنلاین میتونین در دوره حضوری ارز دیجیتال این آکادمی هم شرکت کنین؛ به خصوص اگه ساکن یکی از شهر های آذربایجان غربی هستین و دنبال کلاس حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه هستید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشین تا اطلاعات بیشتری رو در خصوص این آکادمی تخصصی ارز دیجیتال به شما بدیم.

چرا باید سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را یاد گرفت؟

بهترین آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال

یکی دو سالی هست که تب و تاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و کسب سود دلاری بین ایرانی ها بالا رفته. البته بیشتر سرمایه گذاران این حوزه رو افرادی تشکیل دادن که بدون دانش و علم کافی وارد این بازار ارزهای دیجیتال شدن. به همین علته که بیشتر افراد با آرزو های بر باد رفته و جیب خالی این حوزه رو ترک میکنن.

این در حالیه که هم اکنون بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان، سرمایه گذاری در بازار های مالی و ترید رو به عنوان شغل انتخاب کردن. کریپتوکارنسی ها یکی از جدیدترین بازار های مالی جهان به شمار میره که در سال های گذشته با اقبال عمومی بی سابقه ای مواجه شده؛ مخصوصا در شرایط فعلی که ناکارآمدی بانک ها و سیستم های مالی سنتی بیشتر از هر زمان دیگه ای آشکار شده.

درسته که بیشتر کشور ها به مخالفت با ارزهای دیجیتال میپردازن و حتی چین به عنوان یکی از ابر قدرت های جهان فعالیت در این حوزه رو ممنوع اعلام کرده؛ اما کشور هایی هم وجود دارن که به دنبال ارتقا سیستم های مالی خود هستن و طرح هایی رو برای ارائه و عرضه ارز دیجیتال ملی خود مطرح کردن. در مجموع میتونیم اینطور استنباط کنیم که دیر یا زود تمامی کشور ها مجبور به پذیرفتن رمز ارزها هستن.

در طول تاریخ افرادی که تغییر ها رو سریعتر پذیرفتن و با آن ها همسو شدن، شانس بیشتری رو برای کسب موفقیت و ثروت داشتن. در حال حاضر نیز افرادی که بتونن سریعتر با ارزهای دیجیتال و استفاده از آن ها تطبیق پیدا کنن، شانس بیشتری رو برای موفقیت در این زمینه دارن. به همین دلیل در شرایط فعلی آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال بیشتر از هر زمان دیگه ای اهمیت داره.

احتمالا در سال های آینده و با ارائه ارز دیجیتال ملی کشور ها، حقوق کارمندان دولت، خرید های روزمره، نقل و انتقال پول و تمامی کارهایی که با اسکناس های سنتی امکان پذیر بود، با رمز ارز ملی اون کشور انجام بشه. به عبارت دیگه دیر یا زود همه باید با این حوزه اشنا بشن و در مورد استفاده از کریپتوکارنسی ها اطلاع پیدا کنن. در نتیجه بهتره که شما هر چه زودتر دست به کار بشین و دانش و تجربه کافی رو در مورد این بازار بدست بیارین تا یکی از پیشگام های رمز ارزها در کشورمون باشین.

معرفی آکادمی ارزسنج 

با توجه به اهمیت یادگیری ارزهای دیجیتال برای ورود به این حوزه، پیدا کردن یک پلتفرم جامع که تمامی مفاهیم و اطلاعات لازم رو در اختیار افراد تازه کار و آماتور قرار بده، کاری سخت هستش. بیشتر منابع فارسی زبان نیز ناقص هستن و تنها اطلاعات کلی  و پایه ای این بازار رو در اختیار شما قرار میدن.

آموزش حضوری ارز دیجیتال در ارومیه

به گفته جناب آقای مهندس حبیبی مدرس و مدیریت آکادمی ارزسنج، دلیل اصلی تاسیس این پلتفرم آموزشی نیز همین مسئله بوده است؛ 5 سال پیش هیچ منبع فارسی زبانی که ارزهای دیجیتال رو به طور کامل آموزش بده وجود نداشت. به همین دلیل بیشتر سرمایه گذاران این حوزه با ضرر های فراوان و آزمون و خطا به کسب دانش و تجربه در این حوزه میپرداختن.

مدرسین آکادمی ارزسنج برای برطرف کردن ضعفی که در این حوزه در کشورمون وجود داره، دوره های جامع و کاملی رو تهیه و عرضه کردن. شما میتونین نتیجه سال ها تلاش و کسب تجربه در بازار ارزهای دیجیتال و ضرر های هنگفت مدرسین آکادمی ارزسنج رو در این دوره ها دریافت کنید. البته بیشتر مطالب ارائه شده در این پلتفرم کاملا رایگان هستن که با هدف افزایش آگاهی و تخصص کاربرها ارائه شدن.

تقریبا تمامی سرمایه گذاران تازه کار بازار های مالی اولین حساب خودشون رو به طور کامل از دست میدن. (مارجین کال یا لیکویید میشن) شما میتونین با استفاده از آموزش هایی که در پلتفرم ارزسنج وجود داره میتونین تا حد زیادی از ضرر های خود جلوگیری کنین و دچار سرنوشت بیشتر سرمایه گذاران ارز دیجیتال نشید.

اگه به خطر داشته باشین در ابتدای این مطلب بهتون گفتیم که قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، لازم و ضروریه که روی خود و دانشتون در این حوزه سرمایه گذاری کنین. آکادمی ارزسنج میتونه بهترین پلتفرم ممکن برای این منظور باشه.

دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال 

آموزش حضوری ارز دیجیتال در ارومیه

درسته که بیماری کرونا و محدودیت های جغرافیایی شرکت در دوره های آموزش حضوری ارز دیجیتال رو با مشکل مواجه کرده و محبوبیت کلاس های آنلاین رو افزایش داده، اما نباید فراموش کرد که کلاس های حضوری بهترین راه برای یادگیری مطالب هستن. مخصوصا برای نسل هایی که تا به الان تجربه کلاس های آنلاین رو نداشتن.

از طرف دیگه در آموزش به روش حضوری، امکان ایجاد تعامل و ارتباط بیشتری بین مدرس و دانشجویان وجود داره؛ به همین دلیل یادگیری مطالب بهتر هستش و افراد سریعتر و با تسلط بیشتری اطلاعات رو فرا میگیرن. با توجه به این مسئله، آکادمی ارزسنج تصمیم به برگزاری دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال گرفته است.

با توجه به اینکه در حال حاضر این دوره های آموزش ارز دیجیتال در ارومیه برگزار میشن، تنها افرادی که در ارومیه و یا شهر های اطراف آن زندگی میکنن، امکان شرکت در این دوره ارز دیجیتال رو دارن. البته سایر افراد هم میتونن در دوره های آنلاینی که در آکادمی ارزسنج وجود داره شرکت کنن تا از مطالب و تجربیات چندین ساله مدرسین دوره ها نهایت استفاده رو ببرن.

در ادامه در مورد این نوع دوره ها هم گفتوگو خواهیم کرد. اما قبل از اون بهتره که در مورد مزیت های شرکت در دوره های حضوری ارزسنج و نحوه ثبت نام و شرکت در آن ها صحبت کنیم.

مزیت های شرکت در دوره های حضوری آکادمی ارزسنج

مهمترین مزیت هایی که شرکت در دوره های آموزش ارز دیجیتال ارزسنج داره، موارد زیر هستن:

1. ضمانت بازگشت وجه:

بدون شک کمتر آموزشگاهی رو در زمینه ارزهای دیجیتال پیدا میکنین که ضمانت برگشت وجه پرداختی شما رو بهتون بده؛ اما آکادمی ارزسنج تضمین میکنه که در صورت عدم رضایت از دوره های آموزشی، هزینه ای که پرداخت کردین رو بهتون برگردونه.

2. تضمین کیفیت دوره ها:

سرفصل ها و مطالب دوره های آموزشی آکادمی ارزسنج با وسواس بسیار بالایی انتخاب و ترتیب بندی شدن. از طرف دیگه تمامی اطلاعات ارائه شده در آن ها جزو بروزترین مطالب بازار ارزهای دیجیتال هستن.

3. تدریس توسط مدرسین مجرب:

همونطور که قبلا هم گفتیم، مدرسین آکادمی ارزسنج از با تجربه ترین تریدر های ایران به شمار میرن و بیش از 5 سال در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشتن. البته تمامی این مدرس ها زیر نظر مستقیم اتاق فکر ارزسنج و مهندس حبیبی فعالیت میکنن.

4. ارائه مثال های کاربردی:

بدون ارائه مثال کاربردی و واقعی در چارت قیمت ارزهای دیجیتال، امکان آشنایی با استراتژی های معاملاتی، ابزار های تحلیل و. . . وجود نداره. به همین دلیل تمامی مطالب ارائه شدن در این دوره ها علاوه بر مسائل تئوریک، به شکل عملی هم ارائه شده.

بهترین آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال ارزسنج

5. لایو ترید در کلاس های حضوری:

دانش ترید ارزهای دیجیتال، به تنهایی نمیتونه شما رو به یک تریدر موفق تبدیل کنه. به همین دلیل در این کلاس های آموزشی، ترید ها و معاملات انلاینی رو هم برای دانشجویان در نظر گرفته شده. به کمک این لایو ترید ها نحوه ترید و پیدا کردن موقعیت های مناسب معاملاتی به طور کامل آموزش داده میشن.

6. پشتیبانی کامل از دوره ها:

از مزیت های بسیار مهمی که در دوره های آکادمی ارزسنج ارائه میشه، پشتیبانی از کاربرها بعد از اتمام دوره ها است. با توجه به اینکه پس از فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال میتونین نقاط قوت و ضعف تحلیلی خودتون رو شناسایی کنین، این آمادمی پشتیبانی پس از اتمام دوره ها رو برای کاربرهاش فراهم کرده. به این ترتیب در صورت بروز مشکل یا احساس ضعف در هر حوزه ای، میتونین از پشتیبان های حرفه ای دوره ها کمک بگیرین.

چطور در دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال شرکت کنیم؟

بهترین آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال

با توجه به این که این دوره های آموزش ارز دیجیتال در ارومیه برگزار میشن، بهتره برای شرکت در این دوره ها ساکن ارومیه یا یکی از شهر های اطراف باشین. همچنین پیشنهاد ما اینه که قبل از تصمیم گیری حتما از مشاوره های انلاین و آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج استفاده کنین. پشتیبان های این پلتفرم افرادی با سابقه در زمینه رمز ارزها هستن و میتونن برای انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کنن.

برای شرکت در دوره ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر پشتیبان ها، مطالبی که در سایت ارزسنج وجود داره هم میتونه کمک زیادی رو بهتون کنه. تنها کافیه که به سایت اصلی ارزسنج برید و گزینه دوره های حضوری ارز دیجیتال رو بزنین. به این ترتیب صفحه زیر براتون باز میشه. در این صفحه تمامی اطلاعات لازم در اختیار کاربر ها گذاشته شده.

همچنین اگه کمی به سمت پایین حرکت کنین، فرمی مطابق شکل زیر بهتون نمایش داده میشه. میتونین با پر کردن این فرم و تکمیل اطلاعات تماس خودتون، از مشاوره های رایگان پشتیبان های آکادمی ارزسنج استفاده کنین.

 آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال ارزسنج

دوره های آنلاین آکادمی ارزسنج 

البته برخی از افراد هم وجود دارن که امکان شرکت در دوره های حضوری آکادمی ارزسنج براشون مهیا نیست. این افراد میتونن با مراجعه به سایت ارزسنج و خرید دوره های آنلاین، دانش لازم در مورد ارزهای دیجیتال رو بدست بیارن. توجه داشته باشین که کیفیت و مطالب ارائه شده در دوره های آنلاین آکادمی ارزسنج، کاملا مشابه با مطالب دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در ارومیه هستش.

شرکت در این دوره ها در کنار فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و مطالعه و افزایش دانش در حوزه رمز ارزها میتونه شما رو به یک معامله گر حرفه ای تبدیل کنه. البته نباید فراموش کنید که برای شرکت در این دوره ها هم امکان بهره مندی از مشاوره های رایگان پشتیبان های آکادمی ارزسنج وجود داره. همچنین پس از تمام دوره ها و مشاهده تمامی قسمت های آن، میتونین از پشتیبانی دوره ها برای رفع اشکال استفاده کنین.

 

کلام پایانی 

فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال در کنار ریسک بسیار بالا، به دانش و تجربه کافی هم نیاز داره. فراموش نکنین که هزینه ای که برای شرکت در دوره های آموزشی و افزایش سطح دانشتون پرداخت میکنید، نوعی سرمایه گذاری است. این سرمایه گذاری میتونه از ضرر های هنگفت شما در بازار های مالی به خصوص رمز ارزها جلوگیری کنه. البته سرمایه گذاری روی خودتون هم باید درست و سنجیده انجام بشه.

در صورتی که از منابع مناسبی برای آموزش ارزهای دیجیتال استفاده نکنین، احتمال خارج شدن از مسیر و حرکت در بیراهه وجود داره. به همین خاطر هم نباید تعجبی کرد که افراد زیادی با وجود شرکت در دوره های آموزشی مختلف، همچنان نتونستن به هدف خود برسن. آکادمی ارزسنج در مسیر ترید و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال میتونه یک همراه قابل اعتماد برای شما باشه.


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال
  • آیا در تبریز کلاس حضوری نخواهید داشت

    • در حال حاضر نه. فقط در ارومیه داریم

سوال امنیتی :5+60 = ?