جمع آوری آرام Terra (LUNA) توسط نهنگ های اتریوم

1400/12/24
جمع آوری آرام Terra (LUNA) توسط نهنگ های اتریوم

داده ‌های جدید آنچین نشان می‌دهد که برخی از بزرگ ‌ترین نهنگ‌ های ارز دیجیتال اتریوم در حال سرمایه‌ گذاری بر روی یکی از رقبای اصلی اتریوم هستند. طبق آخرین اعداد هفتگی WhaleStats، 100 کیف پول برتر اتریوم سرمایه گذاری قابل توجهی در Wrapped Luna (WLUNA) انجام داده اند. Wrapped Luna به رقیب اتریوم Terra (LUNA) متصل است و می‌توان آن را با آن تعویض کرد.
این کوین اساسا راهی را برای سرمایه ‌گذاران اتریوم ارائه می ‌کند تا در معرض LUNA قرار بگیرند و به دارندگان لونا راهی برای مشارکت در برنامه ‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) در اتریوم ارائه می ‌دهد.
هم اکنون Wrapped Luna (LUNA) وارد لیست 10 آلت کوین برتر خریداری شده در میان نهنگ های اتریوم مورد توجه واقع شده است و در زمان انتشار این خبر در جایگاه نهم قرار دارد.
آخرین داده های WhaleStats نشان می‌دهد که نهنگ ‌های اتریوم همچنان به داد و ستد استیبل کوین‌ ها در حجم بالایی ادامه می ‌دهند و رپد بیت‌ کوین (WBTC) و Chainlink (LINK) نیز شاهد جریان ‌های مثبت می باشند.
یکی دیگر از رقبای اتریوم در لیست 10 آلت کوین برتر خریداری شده نسخه ERC20 رقیب اتریوم، فانتوم (FTM) می باشد، براساس داده های کوین مارکت کپ، به طور متوسط، نهنگ ها در هفته گذشته بیشتر از آنچه که خریده اند، فانتوم FTM فروخته اند.
رقبای اتریوم
وان ONE، کاردانو Cardano، نئو NEO جزء رقبای اتریوم هستند. همچنین اتریوم پلتفرمی عمومی، متن ‌باز، زنجیره بلاکی با قرارداد هوشمند می باشد. این پلتفرم ماشین مجازی تورینگ کامل اتریوم (EVM) را فراهم می‌آورد. توکن بلاکچین اتریوم، اتر نام داره، گَس، سازوکار کار داخلی قیمت گذاری است که برای جلوگیری از اسپمینگ و مکان ‌یابی منابع روی شبکه به کار گرفته می ‌شود. در اصل اتریوم یک پلتفرم و یک زبان برنامه نویسی است که به توسعه دهندگان در ساخت و انتشار برنامه های کاربردی کمک می کند.
 علاوه بر اتریوم پلتفرم ‌های قراردادهای هوشمند دیگری نیز وجود دارند که بر روی بلاک چین ساخته شده‌اند و در تلاش برای تکامل و توسعه بلاک چین خود هستند. که کوانتوم QTUM، NEO، کاردانو از جمله پیشرو های این زمینه می باشند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد جمع آوری آرام Terra (LUNA) توسط نهنگ های اتریوم
سوال امنیتی :2+50 = ?