پیش بینی روند صعودی بیت کوین در اکتبر

1401/07/09
پیش بینی روند صعودی بیت کوین در اکتبر

مهمان ناشناس پادکست InvestAnswersدر 30سپتامبر استراتژیست ارز دیجیتالی بوده که اظهار داشته است که با شروع سه ماهه آخر سال و با افزایش احساسات صعودی مارکت برای بیت کوین اکتبر یک ماه صعودی برای بیت کوین خواهد بود. طبق اظهارات وی، قیمت بیت کوین احتمالا طی چهار هفته آینده براساس میانگین بازدهی ماه اکتبر به 26000 دلار خواهد رسید. آخرین باری که بیت کوین در این سطح قیمتی دیده شد در ماه ژوئن بوده است.

به گفته این تحلیلگر؛ اگر بیت کوین بتواند در سطح فعلی خود تثبیت شود احتمالا شاهد نوسانات صعودی تا پایان سال خواهد بود. طبق داده ها متوسط بازدهی ماه اکتبر 28.42 درصد است که احتمالا قیمت بیت کوین را به حدود 25000 تا 26000 دلار خواهد رساند.
در مقایسه با ماه‌ های دیگر این تحلیلگر اظهار داشته است که اکتبر معمولا سومین بازده متوسط ماهانه را ارائه می ‌دهد و ماه اکتبر در مقایسه با ماه ‌های دیگر صعودی تر است. در مقایسه سپتامبر قرمز و بشدت نزولی است. آگوست نیز به نوعی سربه سر است.

به گفته دیگر کارشناسان نیز اکتبر سومین ماه برتر و صعودی مارکت است. به همین دلیل بسیاری از مردم از آن به عنوان "Uptober" یا " اکتبر صعودی"یاد می کنند. بیت کوین در زمان نگارش خبر با قیمت 19411 دلار معامله می شود و قیمت دارایی تقریبا در 24 ساعت اخیر ثابت بوده است.

کوین های صعودی اکتبر 2022

بیت کوین، اتریوم و اکثر آلت کوین ها همزمان با ادامه روند نزولی امیدوارند که در ماه اکتبر افزایش یابد. با این حال احساسات غالب اکثر هولدرهای ارزهای دیجیتال همچنان نزولی است و با ادامه شرایط کلان اقتصادی احساسات نزولی تمام بازارهای مالی را فرا گرفته است.

از سوی دیگر، کاهش هزینه‌ های بلاک چین منجر به افزایش تقاضا از دارایی های دیجیتال شده است. بدین ترتیب در سه ماهه گذشته، کارمزد بیت کوین کاهش یافته است. به گفته کارشناسان افزایش تقاضا احتمالا در آینده نزدیک باعث بهبود قیمت مارکت دیجیتال خواهد بود.

کارمزدهای اتریوم حتی کاهش بیشتری یافته و از 1.29 میلیارد دلار در سه ماهه دوم به 264 میلیون دلار در سه ماهه سوم رسیده است که نشان دهنده کاهش 79 درصدی در سه ماهه اخیر بوده است.

جریان ‌های خالص نشان داده است که در حالی که احساسات مارکت نسبت به بیت کوین تقریبا خنثی داشت، اتریوم در مقایسه موضع صعودی ‌تری داشته است و در صورت آغاز روند صعودی قیمت اتریوم افزایش بیشتری خواهد یافت.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی روند صعودی بیت کوین در اکتبر
سوال امنیتی :2+67 = ?