3 توصیه مهم از زبان میلیاردر دوج کوین

1402/02/02

3 توصیه مهم از زبان میلیاردر دوج کوین؛ آیا دوست دارین با این توصیه ها آشنا بشین؟ میلیاردر دوج کوین چه کسی هست؟ چرا این شخص توصیه های مهمی رو ارائه کرده؟ آیا شما در زمان خرید دوج کوین و فروش ارزهای دیجیتال مغرور هستین؟ آیا طمع می کنین؟ آیا شما سودهای دوره ای رو برداشت می کنین؟ تا الان چند بار گرفتار طمع خودتون شدین و محتمل ضررهای بزرگی شدین؟

دوج کوین اولین میم کوینی بازار ارزهای دیجیتال هست. از دوج کوین توسط ثروتمندترین شخص دنیا حمایت میشه. علاوه بر اون، رمزارز دوج کوین دارای یه جامعه کاربری قدرتمند هست که همه جانبه از دوج کوین حمایت می کنند. ارز دیجیتال دوج کوین بر اساس معیارهای مهم مارکت کپ جزو برترین ارزهای دیجیتال هست. افراد زیادی بر روی ارز دیجیتال دوج کوین سرمایه گذاری کردن که باید توصیه های مهمی رو جدی بگیرن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله 3 توصیه مهم از زبان میلیاردر دوج کوین، اطلاعاتی در مورد میلیاردر دوج کوین به شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه های مهم میلیارد دوج کوین بپردازیم.

اشتباه بزرگ میلیاردر دوج کوین چه بود؟

اشتباه بزرگ میلیاردر دوج کوین چه بود؟

شاید این سوال واستون پیش بیاد که اشتباه بزرگ میلیارد دوج کوین چه بود؟ بهتره بدونین در آوریل سال 2021 بود که به لطف حمایت های ایلان ماسک، ارز دوج یه رشد قیمتی قابل توجهی رو تجربه کرد و قیمت اون تا 0.73 دلار بالا رفت. در نتیجه این رشد قیمتی، خیلی از افرادی که در دوج کوین سرمایه گذاری کرده بود، سود زیادی به دست آوردن و حتی بعضی از اون میلیونر شدن. گلابر کانتسوتو(Glauber Contessoto) هم یکی از این افراد بود که به میلیاردر دوج کوین معروف هست که اشتباه بزرگی رو مرتکب شده.

جالب اینجاست که بدونین در طول یکی از قسمت های برنامه تلویزیونی Saturday Night Live که ایلان ماسک میزبان اون بود، کانتسوتو در یه پخش زنده حضور داشت و مصاحبه می کرد. همزمان با افزایش قیمت دوج کوین، افرادی که در اتاقق برنامه بودن، از کانتسوتو خواستن تا دوج کوین های خودش رو بفروشه و سود اون رو برداشت کنه، ولی کانتسوتو این کار رو انجام نداد، چون فکر می کرد که قیمت دوج کوین تا پایان همون شب به 1 دلار میرسه. با این حال دوج کوین تغییر روند داد و قیمت اون یهو ریزش کرد. از اون زمان تا الان دوج کوین در یه روند نزولی کلی بوده و دیگه نتونسته رکورد تاریخی خودش بر پس بگیره.

مقاله پیشنهادی: آینده دوج کوین چیست؟

3 توصیه مهم از زبان گلابر کانتسوتو

3 توصیه مهم از زبان گلابر کانتسوتو

همونطور که گفتیم، گلابر کانتسوتو که لقب میلیاردر دوج کوین رو داره، اشتباه بزرگی مرتکب شده. در نتیجه این اشتباه، ارزش ثورت کانتسوتو از 3.6 میلیون دلار به 250 هزار دلار رسید و اون درست به همون جایی برگشت که در ابتدا شروع کرده بود. درسته که این شخص بهای سنگینی رو در نتیجه تصمیم اشتباه خودش داد، ولی درس های بزرگی رو میشه از این داستان گرفت. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی توصیه های مهم میلیاردر دوج کوین بپردازیم تا بتونین بهترین تصمیم رو در معاملات بگیرین.

  • احمق نباشید، سودهای دوره ای رو برداشت کنید!

یکی از توصیه های مهم میلیاردر دوج کوین یا گلابر کانتسوتو این هست که احمق نباشین و سودهای دوره ای خودتون رو برداشت کنین. در بازارهای مالی، همه برای کسب پول تلاش می کنند. در اصل تنها دلیلی که ما در هر چیزی سرمایه گذاری می کنیم، کسب سود هست. به این ترتیب، اگه 100 هزار دلار داشتین و اون رو به 1 میلیون دلار تبدیل کردین، عاقلانه هست که حداقل 20 تا 25 درصد از درآمد خودتون رو به عنوان سود برداشت کنین.

سعی کنین شخصی نباشین که می تونست پول یا سود در بیاره، کسی باشین که پول درآورده! فرض کنین 3.6 میلیون دلار رو در اختیار دارین و بگین«نه، من ترجیح میدم معروف بشم!» به حرف مردم اهمیتی ندین، اون ها قرار نیست خرج شما رو بدن. عاقلانه رفتار کنین و قسمتی از سودتون رو نقد کرده و برداشت کنین.

  • هیچ وقت طمع نکنید!

3 توصیه مهم از زبان میلیاردر دوج کوین

یکی دیگه از توصیه های مهم میلیاردر دوج کوین این هست که هیچ موقع طمع نکنین. بیشتر سرمایه گذاران به دلیل داشتن طمع در معاملات خودشون شکست می خورن. ممکنه شما فرض کنین اگه در یه بازی وابسته به شانس، چند دست پشت سر هم ببرین، اون بردهای پیاپی قراره ادامه پیدا کنه. این توهم در بازار ارزهای دیجیتال هم وجود داره و می تونه به تلاش برای تکرار یه شانس خوب با خرید شت کوین های بیشتر باعث بشه. اگه بخواهیم رو راست باشیم، مقاومت در برابر طمع خیلی سخته!

  • مغرور نباشید، گاهی پول بهتر از حرف شما است!

حائز اهمیت هست که بدونین در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال غرور جایی نداره. در بعضی از شرایط، اگه رمزارزهای خودتون رو نگه دارین و نفروشین، تقریبا همه سرمایه خودتون رو از دست میدین. بنابراین، به این فکر نکنین که اگه ارزهای دیجیتال خودتون رو بفروشین، مردم چی میگن و چه فکری می کنند. اینکه خودتون رو یه میلیونر دوج کوین معرفی کنین و پول شما در بانک باشه، مشروعیت بیشتری نسبت به تبدیل شدن به یه میلیونر کاغذی داره.

مقاله پیشنهادی: دلایل پرطرفدار بودن دوج کوین چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله 3 توصیه مهم از زبان میلیاردر دوج کوین، اطلاعاتی در مورد میلیاردر دوج کوین به شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه های مهم میلیارد دوج کوین بپردازیم. با مرور داستان گلابر کانتسوتو، به این نتیجه میرسیم که فروش کوین ها و برداشت سود در زمان درست و به عبارت دیگه، داشتن استراتژی خروج مناسب یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در بازارهای مالی و بخصوص بازارارزهای دیجیتال هست. همچنین، کنترل حرص و طمع در بازار کریپتو یکی دیگه از نکات مهمی هست که یه سرمایه گذارو معامله گر حرفه ای باید اون رو رعایت کنه.


نظرات کاربران در مورد 3 توصیه مهم از زبان میلیاردر دوج کوین
سوال امنیتی :5+92 = ?