درس های وارن بافت برای تریدرهای ارز دیجیتال

1402/02/06

درس های وارن بافت برای تریدرهای ارز دیجیتال؛ وارن بافت یکی از سرمایه گذاران بزرگ دنیا و سومین شخص ثروتمند دنیاست. توصیه ها و سبک سرمایه گذاری وارن بافت، الگوی خیلی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی دنیا هست. آیا می خواهین تا از توصیه های مهم وارن بافت برای سرمایه گذاری مطلع بشین؟ چجوری میشه وارن بافت شویم؟ پیشنهادهای وارن بافت برای سرمایه گذاری بلند مدت چیست؟ مطالب این مقاله می تونه در زمان خرید ارز دیجیتال برای شما مفید باشه.

اگه به دنبال موفقیت سریع تر و با مانع کمتر  در بازار ارزهای دیجیتال یا سایر بازارهای مالی هستین، باید بتونین از تجربه افراد بزرگ و موفق در این بازارها به خوبی استفاده کنین. میشه گفت که یه الزام و یه قانون هست که نه تنها در زمینه بیزینس بلکه در همه حوزه ها صدق می کنه. به همین دلیل توصیه میشه اگه می خواهین در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری وقت بذارین و اون رو به عنوان شغل انتخاب کنین، بهترین راه مشاهده و توجه به درس های افراد موفق هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله درس های وارن بافت برای تریدرهای ارز دیجیتال، اطلاعاتی در مورد وارن بافت یا Warren Buffett به شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه های وارن بافت برای آموزش ترید ارز دیجیتال بپردازیم.

وارن بافت کیست؟

وارن بافت کیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که وارن بافت کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که وارن بافت(Warren Buffet) یکی از مشهورترین شخصیت های دنیاست که به دلیل موفقیت در زمینه سرمایه گذاری و ارائه ترفندهای کاربردی به افرادی که قصد فعالیت در زمینه بازارهای مالی رو دارن، به عنوان یکی از موثرترین افراد دنیا شناخته میشه. طبق گفته وارن ادوارد بافت، اون سومین مرد ثروتمند دنیا از نظر ثروت و سرمایه هست. افرادی که زندگی نامه وارن بافت رو خوندن، می دونن که اون یه سرمایه گذاری آمریکایی، فعال حقوق بشر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بکشایر هاتاوی هست.

چرا وارن بافت مشهور شد؟

اصلی ترین دلیل مشهور شدن وارن بافت رو میشه موفقیت خیلی زیادی این شخص در بازارهای مالی دونست. در سال 1965 همه سهام شرکتی به اسم برکشایر هاتاوی رو خرید. بعد از ورشکست شدن این شرکت، وارن بافت با مدیریتش تونست خودش رو به عنوان موفق ترین سرمایه گذار به دنیا معرفی کنه. وارن بافت از 11 سالگی در زمینه سرمایه گذاری تونست روز به روز سهام خودش رو افزایش بده و در 20 سالگی با کسب درآمد 101 هزار دلاری تونست از دانشگاه فارغ التحصیل بشه.

اولین خرید سهام وارن بافت در 11 سالگی

Warren Buffet در سن 11 سالگی 3 سهم از شرکت سایتز سرویس رو به ازای هر سهم 38 دلار خرید. بعد از مدتی قیمت هر سهم به 27 دلار کاهش پیدا کرد. با این حال وارن بافت منتظر موند تا قیمت سهم به 40 دلار برسه و سپس اون رو فروخت. وارن بافت بزرگ ترین درس سرمایه گذاری خودش رو از این تجربه کسب کرد، چون بعد از فروش سهم، قیمت اون روند صعودی خودش رو همچنان طی کرد و به بیش از 200 دلار رسید. در اصل صبر و شکیبایی یکی از اصول مهم سرمایه گذاری در بازارهای مالی هست.

مقاله پیشنهادی: چگونه در بازار ارزهای دیجیتال سیو سود کنیم؟

توصیه های وارن بافت برای تریدرها

توصیه های وارن بافت برای تریدرها

حائز اهمیت هست که بدونین برخی از افراد برای پیشروی و موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای مالی از درس ها و گفته های وارن بافت استفاده می کنند. درس های وارن بافت برای تریدرها و سرمایه گذاران کم تجربه شامل نکته های ریز و مهمی هست که باید بهشون توجه داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی توصیه های وارن بافت برای تریدرها بپردازیم.

  • سرمایه گذاری روی توانایی های خود

یکی از توصیه های وارن بافت برای تریدرها این هست که روی توانایی های خودتون سرمایه گذاری کنین. بر اساس گفته وارن بافت، بازارهای مالی فقط یکی از روش های سرمایه گذاری هست و نباید همه سرمایه رو در بازارهای مالی خرج کنین. ممکنه شما با سرمایه گذاری روی مهارت ها و توانایی های خودتون بتونین به موفقیت حتمی برسین. مثلا اگه شما مهارت سایت نویسی دارین، بهتره روی این مهارت کار کنین.

  • سرمایه گذار روزانه نباشید

یکی دیگه از درس های وارن بافت برای تریدرها این هست که سرمایه گذار روزانه نباشین. اگه می خواهین در ارز دیجیتالی سرمایه گذاری کنین، انتظار سوددهی در ابتدا رو نداشته باشین. بعد از تحقیق و بررسی پروژه مورد نظر اطمینان حاصل کنین که گزینه خوبی برای کسب سود باشه. سپس اقدام به سرمایه گذاری طولانی مدت کنین. حداقل سعی کنین 10 سال ارز دیجیتال خودتون رو داشته باشین.

بیشتر بدانید: سوئینگ تریدینگ چیست؟

  • تنوع بخشی همیشه جوابگو نیست

یکی دیگه از درس های وارن بافت برای تریدرها این هست که تنوع بخشی همیشه جوابگو نیست. تنوع بخشی معمولا از ویژگی های افراد تازه کار هست. افراد مبتدی با این تفکر که تغییر در خرید ارز دیجیتال یه پروژه می تونه از اتفاق افتادن ضرر جلوگیری کنه، باعث از دست رفتن سرمایه میشه، ولی افراد با تجربه هیچ وقت به دنبال تغییر خرید در ارز دیجیتال شرکت دیگه نیستن.

  • به خودتان ایمان داشته باشید

یکی دیگه از توصیه های وارن بافت برای تریدرها این هست که به خودتون ایمان داشته باشین، چون شما یه سرمایه گذار موفق هستین. به حرف های پوچ سایر افراد توجه نکنین. اگه فکر می کنین بازاری ارزش ریسک کردن رو داره، به خودتون اعتماد داشته باشین و وارد بشین. ایمان داشته باشین که با ورود در این بازار می تونین به کسب درآمد کافی برسین و سود زیادی از سرمایه گذاری به دست بیارین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله درس های وارن بافت برای تریدرهای ارز دیجیتال، اطلاعاتی در مورد وارن بافت یا Warren Buffett به شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه های وارن بافت برای تریدرها بپردازیم. همونطور که گفتیم، موفقیت در بازارهای مالی کار ساده ای نیست، بلکه نیازمند فاکتورهای مختلفی برای حصول موفقیت هست. وارن بافت یکی از افراد موفق در این بازار هست که توصیه های زیادی به تریدرها ارائه کرده.


نظرات کاربران در مورد درس های وارن بافت برای تریدرهای ارز دیجیتال
سوال امنیتی :7+31 = ?