احتمال پذیرش پرداخت با شبکه لایتنینگ بیت کوین توسط مک دونالد و والمارت

احتمال پذیرش پرداخت با شبکه لایتنینگ بیت کوین توسط مک دونالد و والمارت

نوشته شده در : 1401/01/20

جک مالرز، بنیانگذار Zap، در کنفرانس بیت کوین 2022 میامی ضمن اعلام همکاری کیف پول شبکه لایتنینگ خود، Strike، با شاپیفای،NCR و Blackhawk Network ، اظهار داشت هدف از این همکاری افزایش قیمت بیت کوین و پذیرش جهانی آن می باشد.
به گفته جک مالرز، بنیانگذار Zap، هر وب سایتی که از تراکنش های کارت آنلاین Shopify استفاده می کند، اکنون می تواند پرداخت ها را با استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین پرداخت کنند. این مشارکت در حال حاضر فعال است و یک گام بزرگ به سمت پذیرش انبوه بیت کوین می باشد.
در طول ارائه در کنفرانس میامی، از اسلایدی رونمایی شد که نشان می داد: برخی از بزرگترین خرده ‌فروش ‌های آمریکا از جمله مک ‌دونالدز، والمارت، هوم دیپو و بست بای، براساس تغییرات اخیر وب‌ سایت ‌هایBlackhawk و NCRبه Starbucks، Chipotle، El Corte Ingles، Lowe's، Staples، Woolworths و هزاران خرده ‌فروش جهانی دیگر خدمات پرداخت ارائه می‌ کنند.
همچنین به نظر می رسد شروع پذیرش بیت کوین برخی از این خرده فروشان به زودی اتفاق خواهد افتاد. با این حال، مالر ادعا می کند که بیش از 400 هزار مرکز اکنون بیت کوین را از طریق شبکه لایتنینگ می پذیرند.

پذیرش شبکه لایتنینگ

طی چند هفته گذشته، رابین هود، کراکن و Bitpay شبکه لایتنینگ را در سیستم پرداخت خود ادغام کرده اند. شبکه لایتنینگ یک راه حل لایه دو برای بلاک چین بیت کوین است که از قراردادهای هوشمند برای تسویه فوری پرداخت ها و کارمزدهای ناچیز استفاده می کند.
براساس شبکه لایتنینگ بیت کوین برای رقابت با تمام ارز فیات موجود مقایسه خواهد شد. رقابت با تسویه فوری پرداخت ها با کارمزدهای نزدیک به 0 درصد سخت می باشد. همچنین مالر گام دیگر و مهمی در پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک راه حل پرداخت روزانه ارائه خواهد کرد که با حمایت جامعه دیجیتال از جمله جک دورسی روبرو بوده است.
اکنون صدها میلیون نفر می توانند بیت کوین یا دلار را در سراسر شبکه لایتنینگ به صورت آنی و کاملا رایگان در هر خرده فروش بزرگ ایالات متحده مبادله کنند.
مالرز همچنین به شدت از سیستم مالی سنتی و عدم نوآوری آن انتقاد کرده است. اکنون با توجه به ارائه او، خرده فروشان قادر خواهند بود بیت کوین را از مشتریان دریافت و بدون هیچ گونه کارمزد یا تاخیر در پردازش، فوراً آن را به فیات تبدیل کنند.
قیمت بیت کوین هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است، ولی احتمالا این خبر باعث افزایش قیمت بیت کوین در جهت ثبات قیمتی آن خواهد بود.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد احتمال پذیرش پرداخت با شبکه لایتنینگ بیت کوین توسط مک دونالد و والمارت
سوال امنیتی :6+50 = ?