دیدگاه کوین اولری، مخالف قبلی بازار ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین ناجی جهان

دیدگاه کوین اولری، مخالف قبلی بازار ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین ناجی جهان

نوشته شده در : 1401/01/21

هفته ای که گذشت کنفرانس بیت کوین 2022 در میامی در حال برگزاری بود، کوین اولری از برنامه تلویزیونی شارک تانک نیز به جمعی از حامیان بیت کوین در میامی برای کنفرانس بیت کوین 2022 پیوست. کوین اولری معروف به آقای شگفت انگیز در ماه های اخیر در فضای بیت کوین و ارزهای دیجیتال حواشی بسیاری ایجاد کرده است.
کوین اولری، سرمایه گذار کانادایی در طی سالهای گذشته همیشه یک منتقد سرسخت ارزهای دیجیتال بوده است و صرف نظر از افزایش اخیر قیمت بیت کوین، اولری سال گذشته در پخش یوتیوب اظهار داشت که در بیت کوین سرمایه گذاری نخواهد کرد. به گفته این سرمایه گذار، بیت کوین یک تکه زباله می باشد.
اما اکنون دیدگاه های او از آن زمان به طور قابل توجهی تغییر کرده است. این کارآفرین در طی سخنرانی روز چهارشنبه، 6 آوریل در کنفرانس میامی اظهار داشت: ماینینگ بیت کوین جهان را نجات خواهد داد، وی افزود: یکی از اصلی ترین انتقادت از ارزهای دیجیتال، انرژی بر بودن و مضر بودن آن برای محیط زیست است، این دقیقاً همان جایی است که پتانسیل رشد وجود دارد.
اولری آینده ای را متصور است که در آن عملیات استخراج بیت کوین با انرژی هسته ای یا برق آبی تامین می شود و همچنین وی قصد دارد روی خطوط انتقالی سبز ماینینگ سرمایه گذاری کند.

ارزش بیت کوین

طبق بررسی و تخمین مرکز تامین مالی کمبریج، بیت کوین در سال کمی بیشتر از کشور نروژ انرژی مصرف می کند. هم اکنون براساس نمودار روزانه تریدینگ ویو ارزش کل بازار بیت کوین 805.56 میلیارد دلار می باشد و سهم 38.38 درصدی از مارکت را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین هم اکنون با قیمت 42.733 دلار معامله می شود و حجم مبادلات روزانه بیت کوین 14.74 میلیارد دلار می باشد. قیمت بیت کوین در 24 ساعت اخیر 0.63 درصد افزایش یافته است. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین 19.01 میلیون و تعداد کل واحد های آن 21 میلیون است.
علاوه بر این، CCAF دانشکده زیست هوایی ایالت متحده معتقد است که هم اکنون تقریباً 40 درصد از استخراج بیت کوین با استفاده از منابع انرژی پایدار مانند برق آبی، خورشیدی یا باد انجام می شود.

مقررات ارزهای دیجیتال جزء ضروری پیشرفت فن آوری

در حالی که برخی ممکن است نسبت به محدودیت ‌های ارزهای دیجیتال تحمیلی توسط دولت ایالات متحده، مانند فرمان اخیر بایدن برای تنظیم قوانین ارزهای دیجیتال، تردید داشته باشند، کوین اولری طرفدار همه جانبه تنظیم بازار ارزهای دیجیتال است.
ارزهای دیجیتال همچنان احتمالاً یک سرمایه گذاری ریسکی مانند سهام های فردی خواهد بود، اما حمایت از سرمایه گذاران در چارچوب قوانین تنظیمی می تواند بازار را در برابر دستکاری های خارجی کمتر آسیب پذیر کند و بازارهای ایمن تر می تواند سرمایه گذاران بیشتری را مشتاق سرمایه گذاری کند.
اولری در پایان رویداد میامی اعلام کرد: با اشاره به شاخص بورس، بیت کوین دوازدهمین بخش S&P 500 خواهد بود.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دیدگاه کوین اولری، مخالف قبلی بازار ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین ناجی جهان
سوال امنیتی :3+87 = ?