روند نزولی قیمت بیت کوین، حرکت بعدی بازار چه خواهد بود؟

1401/01/23
روند نزولی  قیمت بیت کوین، حرکت بعدی بازار چه خواهد بود؟

کاهش قیمت بیت کوین به 39.2 هزار دلار، بیت کوین را دوباره به بازار نزولی بازگرداند. بازار ارزهای دیجیتال در 11 آوریل پس از نگرانی ‌های مربوط به افزایش تورم، چشم ‌انداز چند نرخ بهره بیشتر توسط فدرال رزرو ایالات متحده و ترس از کمبود جهانی مواد غذایی که منجر به ضعف گسترده در بازارهای مالی جهانی شد، نزولی شده است.
براساس داده‌ های کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو، بیت کوین پس از عبور از سطح حمایت به پایین‌ترین سطح روزانه خود تا 39200 دلار کاهش پیدا کرده است و تحلیلگران پیش‌ بینی می‌ کنند که قیمت ‌ها حتی در کوتاه‌ مدت پایین تر باشد.
نزول به زیر 40,000 دلار توسط تحلیلگر بازار، Michaël van de Poppe پیش ‌بینی شده بود، وی نمودار آنرا در روز یکشنبه، 10 آوریل منتشر کرد که حرکت قوی و نزولی بیت کوین در نمودار برجسته است، براساس تحلیل او سطح مقاومت فعلی تا آخر هفته شکسته خواهد شد.
پس از ارائه نمودار نزولی روز دوشنبه، این تحلیلگر توئیت بعدی را منتشر و  به رد 43000 دلار پرداخت و نظر خود را در مورد  سطح حمایت بعدی ارائه کرد. به گفته وی، منطقه سبز در محدوده 43000 تا 44000 دلار باید برای حفظ هرگونه حرکت صعودی تبدیل به سطح حمایت شود.

آینده بیت کوین 

اطلاعات نهایی در مورد آینده قیمت بیت کوین توسط فیلیپ سوئیفت، تحلیلگر بازار و بنیانگذار LookintoBitcoin ارائه شده است، که نشان دهنده رد قیمت اخیر از میانگین متحرک 1 ساله (MA) می باشد.
به گفته سوئیفت، میانگین متحرک 1 ساله در طول تاریخ بیت کوین به عنوان نقطه محوری برای بازارهای صعودی در مقابل نمودار نزولی عمل کرده است. سویفت گفت: واقعاً نمی توان آن را یک بازار صعودی نامید تا زمانی که به طور قانع کننده ای به میانگین 1 ساله صعودی بازگشته باشد.
ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 1.874 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 41.4 درصد می باشد. قیمت بیت کوین 39,811.52 دلار است، که در 24 ساعت گذشته، 5.62- درصد تغییر کرده است. اقدام اخیر قیمت در بیت کوین، ارزش بازار توکن را به 756,776,653,214.84 دلار رساند. تا اینجای سال، بیت کوین تغییری معادل 14.39 درصد داشته است.
بیت‌ کوین اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز جهان است، قیمت بیت کوین به دلیل نوسانات بسیار مشهور است، اما علیرغم آن، در دهه گذشته به بهترین دارایی هر طبقه از جمله سهام، کالاها و اوراق قرضه تبدیل شده است.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد روند نزولی قیمت بیت کوین، حرکت بعدی بازار چه خواهد بود؟
سوال امنیتی :2+89 = ?