فرمان اجرایی جو بایدن در خصوص تنظیم قوانین جدید ارزهای دیجیتال

1400/12/18
فرمان اجرایی جو بایدن در خصوص تنظیم قوانین جدید ارزهای دیجیتال

براساس گزارش رویترز واشنگتن، 7 مارس جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده این هفته فرمان اجرایی را امضاء خواهد کرد که برطبق آن به وزارت دادگستری، خزانه ‌داری و سایر آژانس ‌ها دستور می ‌دهد تا پیامدهای قانونی و اقتصادی ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی آمریکا را مطالعه کنند.
کاخ سفید سال گذشته اعلام کرد که در حال بررسی یک نظارت گسترده بر بازار ارزهای دیجیتال از جمله یک فرمان اجرایی برای مقابله با تهدید فزاینده باج افزار و سایر جرایم سایبری است. دستور بایدن یک ضرب‌الاجل 180 روزه برای جمع آوری مجموعه ‌ای از گزارش ‌ها درباره آینده پول و نقش ارزهای دیجیتال در آن می باشد.
دستور بایدن که احتمالا روز چهارشنبه 9 مارس 22 در بحبوحه نگرانی تشدید شده در مورد استفاده روسیه از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم های غرب، صادر خواهد شد و این در حالی است که چین و سایر اقتصادها اقداماتی در جهت ایجاد ارزهای دیجیتال خود را شروع کرده اند.
شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) روز دوشنبه 7 مارس به موسسات مالی هشدار داد که مراقب تلاش ‌های احتمالی نهاد های روسی برای دور زدن تحریم‌ های اعمال‌ شده توسط واشنگتن به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین باشند.
بایدن از وزارت دادگستری و قانونگذاران می خواهد تا تمام بعد های تخصصی اجرای قانون جدید ارز های دیجیتال را مورد بررسی قرار دهند. همچنین مطالعات دیگری در مورد تأثیرات ارز های دیجیتال بر رقابت بازار و زیر ساخت های فنی مورد نیاز و تأثیر زیست محیطی استخراج بیت کوین مورد نیاز خواهد بود.
وزیر خزانه داری ایالات متحده سال گذشته در مورد ریسک بازارهای دیجیتال از جمله سوء استفاده از ارزهای دیجیتال هشدار داد و افزود: فن آوری های مالی جدید می تواند به مبارزه با جرم و جنایت و کاهش نابرابری نیز کمک کند.

جدید ترین و بهترین اخبار بازار رمز ارزها را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فرمان اجرایی جو بایدن در خصوص تنظیم قوانین جدید ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :2+81 = ?