پذیرش شیبا اینو توسط شرکت 1st Energy در استرالیا

1400/12/16
پذیرش شیبا اینو توسط شرکت 1st Energy در استرالیا

ارائه دهنده خدمات پرداخت Bit Pay اعلام کرده است که شرکت انرژی 1st Energy استرالیا  اکنون ارزهای دیجیتال، از جمله Shiba Inu را از طریق Bit Pay خواهد پذیرفت. 1st Energy اولین خرده ‌فروش انرژی استرالیا است که رمزارز را از طریق مشارکت با Bit Pay می ‌پذیرد. پرداخت قبض خدماتی را برای مشتریان خود آسان تر از همیشه خواهند کرد.
به غیر از Shiba Inu، بیت ‌پی از ارزهای دیجیتال پیشرو دیگر مانند بیت‌ کوین، بیت ‌کوین کش، دوج‌ کوین، اتریوم، لایت ‌کوین، رپد بیت کوین (Wrapped BTC) و پنج  استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا از جمله (دلاربایننسBUSD، دای DAI، دلار جمینی GUSD، پکس دلارUSDP و  یو اس دی کوین USDC) پشتیبانی می کند.
1st Energy  که در سال 2014 تاسیس شد و در حال حاضر به نیو ساوت ولز، ویکتوریا و کوئینزلند خدمات رسانی می کند، اولین خرده فروش انرژی استرالیا است که رمزارز را از طریق مشارکت با Bit Pay پذیرفته است. این بدان معناست که مشتریان خرده ‌فروش اکنون می‌ توانند قبض‌ های خدماتی خود را با استفاده از هر ارز رمزپایه ‌ای که از طریق BitPay ارائه می‌شود، پرداخت کنند. مقاله ارز دیجیتال شیبا چیست؟ شما را با ارز شیبا کامل آشنا خواهد کرد
BitPay بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت بیت کوین و ارز دیجیتال در جهان است که در سال 2011 راه اندازی شده است. در دسامبر 2021، BitPay  ادغام Shiba Inu را در برنامه کیف پول خود اعلام کرد، بنابراین امکان ذخیره، خرید، مبادله و خرج کردن SHIB را فراهم نمود.

افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال

طبق گزارشات اخیر U.Today ، یک مجموعه جواهرات مستقر در نیویورک، SuperJeweler، اخیراً از پذیرش ارزهای دیجیتال، از جمله  Shiba Inu، از طریق BitPay خبر داده است.
آدام آرون، مدیر اجرایی غول سینمای  AMC، در اواخر فوریه در توییتر اعلام کرد که شرکت او در 19 مارس از پرداخت ‌های آنلاین مبتنی بر BitPay در برنامه تلفن همراه و وب ‌سایت خود پشتیبانی خواهد کرد. BitPay برای AMC فعال خواهد شد. پرداخت های آنلاین در وب سایت AMC تا 19 مارس و به صورت زنده در برنامه های تلفن همراه تا 16 آوریل انجام خواهد شد.
تیم توسعه دهنده شیبا اینو به تازگی یک همکاری جدید با شرکت فشن جان ریچموند امضا کرده است. این مشارکت منجر به راه اندازی یک مجموعه مد یا فشن در قالب 10000 توکن غیر قابل تعویض (NFT) خواهد بود و نسخه های فیزیکی این توکن ها در هفته مد میلان ارائه خواهند شد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس در زمینه اخبار، آموزش و خرید و فروش ارز دیجیتال در کنار شماست.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش شیبا اینو توسط شرکت 1st Energy در استرالیا
سوال امنیتی :8+51 = ?