کدام ارزهای متاورس زمین مجازی می فروشن؟ | نحوه خرید زمین مجازی متاورس

1402/07/03
کدام ارزهای متاورس زمین مجازی می فروشن؟ | نحوه خرید زمین مجازی متاورس


قبل از اینکه وارد بحث خرید زمین در متاورس   در کنار خرید ارز دیجیتال بشیم، بهتره مقدمه در مورد متاورس داشته باشیم. متاورس یا دنیای دیجیتال اصطلاح علمی تخیلی نیست. چون این تکنولوژی نوع زندگی ما رو کاملا تغییر میده و این نباید برای ما غافلگیر کننده باشه. اینترنت، تلفن های هوشمند و فضاهای ابری، تکنولوژی هایی هستن که همشون در ابتدا علمی تخیلی به حساب میومدن؛ ولی الان جهان رو تغییر دادن. به احتمال زیاد متاورس هم از جمله مواردی خواهد بود که زندگی روزمره ما رو تحت تاثیر قرار میده.

کلمه متاورس در واقع ترکیبی از دو کلمه Meta به معنای فراتر و Univers به معنی دنیا هست. این دنیای دیجیتال به عنوان یه فضای مشترک مجازی تعریف میشه که به واقعیت مجازی در اینترنت معنی پیدا میکنه. بسیاری از آینده پژوهان تصور میکنن متاورس شبیه مواردی هست که در داستان های علمی تخیلی مثل Ready Player One به تصویر کشیده شده. بنابراین احتمال این هست که متاورس دنیای فیزیکی ما رو هم تحت سلطه خودش قرار بده. 

یکی از مواردی که درباره دنیای متاورس این روزها سروصدای زیادی به پا کرده، خرید زمین مجازی در دیسنترالند هستش و خیلی از افراد به دنبال این هستن که چجوری میشه زمین مجازی خرید و در دنیای متاورس سرمایه گذاری کرد؟ در این مقاله قصد داریم در این مورد با شما صحبت کنیم که کدام ارزهای متاورس زمین مجازی میفروشن؟ مقاله رو تا انتها بخونین و در مورد انواع ارزهای ارائه دهنده زمین مجازی روش های خرید زمین مجازی آشنا بشید.

متاورس چیست؟

متاورس چیست؟

بهتره قبل از اینکه بگیم کدام ارزهای متاورس زمین مجازی می فروشن؟ نگاه کلی به متاورس و زمین های مجازی داشته باشیم. در اصل متاورس ترکیبی از عناصر مختلف تکنولوژی از جمله واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و ویدئوهاست که کاربران میتونن با استفاده از این ترکیب در دنیای دیجیتالی زندگی بکنن. طرفداران دنیای دیجیتال پیشبینی میکنن که در آینده نه چندان دور کاربران میتونن در متاورس به کار و بازی مشغول بشن و حتی در رویدادهای مختلف مثل کنسرت ها و کنفرانس ها شرکت کرده و یا به صورت مجازی به کشورهای مختلف دنیا سفر کنن.

در اصل این روزها متاورس به یکی از بحث های داغ ارزهای دیجیتال تبدیل شده. محبوبیت این حوزه به قدری زیاده که حتی فیسبوک و مایکروسافت هم در این زمینه شروع به فعالیت کردن. شاید در ابتدا اینجوری به نظر بیاد که متاورس نیازی به رمز ارزها نداره. ولی حضور رمز ارزها و توکن ها میتونه به پایه گذاری اقتصاد مجازی در این حوزه کمک کنه. همچنین استفاده از NFT ها میتونه برای پیشبرد مسئله مالکیت مجازی در دنیای متاورس به کار بره. علاوه بر این، اداره متاورس قطعا نیاز به شبکه گسترده و غیرمتمرکز داره و بستر بلاکچین میتونه بهترین گزینه برای این موضوع باشه. 

هم اکنون ارزهای دیجیتال مختلفی وجود دارن که میتونین از اون ها برای پرداخت هزینه های خرید کالا و خدمات استفاده کنین. اگه در آینده در متاورس زندگی یا کار بکنیم، برای اینکه روابط اجتماعی خودمون رو گسترس بدیم و یا حتی آیتم های مجازی بخریم، نیازمند راهی هستیم تا مالکیت ما رو ثابت کنه. همچنین برای انتقال پول های دیجیتال در دنیای مجازی باید مسیر امنی باشه که از طریق توکن های متاورسی یا رمز ارز های متاورسی، بهش دست پیدا کنیم. اگه می خواین بطور کامل با این مفهوم آشنا بشید مقاله متاورس چیست؟ ما رو مطالعه کنید.

زمین مجازی چیست؟

زمین مجازی چیست؟

زمین های مجازی به تنهایی مفهومی جدیدی نیستن، ولی این روزها بیشتر از هر موقع دیگه ای معنی پیدا کردن. البته پیش از این نیز ملک های مجازی در دامین وبسایت ها یا شبکه های اجتماعی وجود داشتن که امکان کسب درآمد از آن ها وجود داشت. اما زمین های مجازی که در آینده قراره سبک زندگی ما رو تغییر بدن، با ملک های دیجیتالی قبلی تفاوت زیادی رو دارن. سرزمین های مجازی فعلی، املاک و مستغلاتی تو دنیای مجازی هستن که فضای سه بعدی دنیای مجازی رو نشان میدن. وقتی کاربران اقدام به خرید زمین  میکنن، میتونن از این زمین مجازی هرگونه استفاده ای که میخوان رو انجام بدن.

شرکت های بزرگی مثل شرکت Meta سرزمین هایی رو برای فروش در پلتفرم های مخصوص خودشون در اختیار کاربرهاشون قرار بدن تا با سلیقه و دانشی که دارن، اون ها رو بسازن و گسترش بدن؛ وقتی که بقیه افراد از این زمین های دیجیتالی توسعه یافته، بازدید میکنن صاحب اون زمین میتونه درآمد کسب کنه.

هم اکنون ارزش و قیمت زمین های مجازی در دیسنترالند در حال افزایش هست و سرمایه گذارها حاضر هستن تا برای خرید زمین مجازی، هزینه های هنگفتی رو بپردازن.

از زمانی که فیسبوک اسم شرکت خودش رو Meta گذاشته، انتظار میره شرکت های بزرگ زیادی اقدام به خرید زمین های دیجیتالی کنن و این مسئله باعث بشه قیمت زمین های دیجیتالی بالا بره. همچنین امروزه قیمت توکن ها و ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس که زمین مجازی میفروشن، افزایش چشمگیری داشتن.

کاربرد زمین مجازی چیست؟

کاربرد زمین مجازی چیست؟

استفاده از زمین های واقعی در دنیای واقعی برای اکثر ماها قابل درکه. ما در دنیای واقعی زمین میخریم و در این زمین ها خونه میسازیم، آپارتمان میسازیم و بنگاه هایی رو تاسیس میکنیم تا این خونه ها و زمین ها رو بفروشیم. ولی وقتی حرف از کاربرد زمین های مجازی میشه، به برخی از ما سوال میشه که این زمین ها واسه ما چه کاربردی دارن؟ آیا میتونیم در زمین های مجازی هم اقدام به ساخت و ساز کنیم؟ 

زمین های مجازی نیز مثل زمین ها واقعی قابل خرید و فروش هستن و میتونیم در این زمین ها فروشگاه ها و مغازه هایی ایجاد کنیم تا اقدام به کسب درآمد کنیم. همچنین میتونیم واحد ها و مغازه هایی رو که در زمین های مجازی درست کنیم و به اجاره بدیم و از این راه هم درآمد کسب کنیم! در حقیقت، دنیای مجازی دقیقا مثل دنیای واقعی ماست.

کاربران به لطف فناوری های عالی و گرافیک شگفت انگیز که در دنیای مجازی به وجود دارن، میتونن خودشون رو در یک سبک زندگی دیگه غرق کنن. علاوه بر این، دنیای مجازی به کاربران این امکان رو میده تا خودشون خالق باشن و خلاقیت های خاص خودشون رو در مغازه ها و فروشگاه هایی که در زمین های مجازی قرار دارن، به فروش برسونن.

همچنین کاربران میتونن در دنیای مجازی و زمین های مجازی، کسب و کاری برای خودشون درست کنن و از این راه پول به دست بیارن. برای مثال میتونین در دنیای مجازی، زمین دیجیتالی بخرین و اقدام به ساخت فروشگاه، آپارتمان و واحد تجاری کنین. بعد از اینکه ساخت و ساز خودتون رو انجام دادین، می تونین محصولات خودتون رو در فروشگاه های خودتون بفروشین یا این واحد ها و فروشگاه هاتون رو به اجاره واگذار کنین و کسب درآمد کنین. 

روش های کسب درآمد از زمین های دیجیتالی:

روش های کسب درآمد از زمین های دیجیتالی:

• اجاره دادن زمین دیجیتالی:

توسعه دهندگان متاورس به صورت معمول قطعه های زمین دیجیتالی خودشون رو به عنوان فضای خالی به کاربران میفروشن. به این معنی که افراد خلاق، فضای مجازی کاملی رو برای ساختن هر چیزی که بخوان در اختیار دارن از جمله هتل، گالری هنری، کازینو، سینما یا حتی ورزشگاه! هدف کسانی که میخوان موجر یا اجاره دهنده باشن، اینه که واحدها یا زمین های دیجیتال خودشون رو به وجود بیارن تا با واگذاری به سایر کاربرها، هزینه دریافت کنن.

• فروشگاه های آنلاین موجود در زمین های دیجیتالی:

میتونین در زمین های دیجیتالی فروشگاه های آنلاین رو ایجاد کنین. محققان تلاش میکنن در آینده ای نزدیک در متاورس، فروشگاه های مجازی به نحوی طراحی بشن که مشتریان بتونن از امکانات بیشتری برخوردار بشن. مثلا در یکی از گزارش ها اومده که شما میتونین لباس ها رو در فروشگاه ها پرو کنین و قبل از خرید اون رو تو تن خودتون ببینین!

• تبلیغات و ایجاد فضای رقابتی:

دنیای مجازی این امکان رو داره که هرگونه فعالیتی که در دنیای واقعی اتفاق میافته رو تقلید کنه. هم اکنون هزینه تبلیغات بین بازی ها تبدیل به صنعت پردرآمد چند میلیاردی شده. علاوه بر این، محیط های بازی آنلاین و حتی مراکز خرید مجازی تبدیل به فضاهای اجتماعی شده. زمین های مجازی این امکان رو فراهم میکنن که کاربرها با تبلیغ محصولات و خدماتشون بتونن اقدام به کسب درآمد کنن.

برخی از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس:

برای اینکه کاربران زمین های دیجیتالی در متاورس بتونن همه کارهای خودشون رو مثل خرید زمین، بازی کردن و شرکت در کنسرت های مختلف انجام بدن، باید از ارزهای دیجیتال استفاده بکنن تا هزینه این خدمات رو بپردازن. در حال حاضر نیز بسیاری از افراد برای خرید زمین دیجیتالی یا کالاهای مختلف در دنیای مجازی از ارزهای دیجیتال استفاده میکنن. ارزهای دیجیتالی که در دنیای متاورس کاربرد دارن، ارزهای دیجیتال متاورس شمرده میشن. ارز دیجیتال Mana، Axs، Sand، Enj، Rndr و... نمونه هایی از این ارزهای دیجیتال هستن.

کدام ارزهای دیجیتال زمین مجازی میفروشن؟

ارزهای دیجیتالی که در حوزه متاورس یا دنیای مجازی فعالیت میکنن، هر کدوم ویژگی ها و کاربردهایی رو دارن که اون ها رو از هم متمایز میکنه. بعضی از این ارزهای دیجیتال در خرید زمین در متاورس، توسعه بازی های حوزه متاورس، توسعه حیوانات موجود در متاورس، طراحی لباس های دنیای متاورس و... فعالیت میکنن. شاید تو ذهنتون سوال شده باشه که کدام ارزهای دیجیتال زمین مجازی میفروشن؟ در این مقاله ارزهای دیجیتالی رو معرفی میکنیم که در حوزه Metaverse زمین های دیجیتالی میفروشن.

ارز دیجیتال دیسنترالند MANA:

ارز دیجیتال دیسنترالند MANA:

در این بخش از مقاله نحوه خرید زمین مجازی در دیسنترالند و قیمت زمین های مجازی در دیسنترالند رو برای شما بررسی می کنیم. یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین ارز دیجیتال در حوزه متاورس که در بخش خرید زمین های دیجیتال فعالیت میکنه، ارز دیجیتال MANA هست. رمز ارز دیسنترالند نوعی پلتفرم واقعیت مجازی است که مبتنی بر بلاکچین اتریوم فعالیت میکنه.

این پلتفرم به کاربران این امکان رو میده که محصولات و برنامه های خودشون رو ایجاد کنن و با استفاده از اون درآمد بدست بیارن. ارز دیسنترالند بعد از عرضه اولیه 24 میلیون دلاری ارز دیجیتال مانا در سال 2017 فعالیتش رو شروع کرد. ارز دیجیتال MANA برای بازی Decentraland ایجاد شد. این بازی که به شکل کریپتویی در حال اجراست، روز به روز پیشرفت میکنه. این پروژه که به تازگی راه اندازی شده، یکی از مهم ترین NFT ها رو به بازار ارزهای دیجیتال عرضه کرده.

دو نوع توکن مختلف که عملیات رو در Decentraland اداره میکنن، توکن LANDو MANA هستن. دنیای بازی دیسنترالند که متاورس نامیده میشه، به چندین قطعه LAND تقسیم شده که هر کدوم توسط یه توکن غیر قابل تعویض ERC20 نشون داده میشن. توکن ارز دیجیتال مانا یه توکن ERC20 هست که برای به دست اومدن توکن های غیر قابل تعویض LAND باید سوزانده بشن. یعنی شما زمانی که اقدام به خرید زمین مجازی در دیسنترالند می کنین، دیسنترالند ارز دیجیتال MANA رو از شما میگیره و در ازاش به شما LAND میفروشه. 

در مجموع Decentraland یکی از معروف ترین بازی های خرید و فروش NFT هاست و با ارزش بازار در رتبه دوم لیست توکن های بازی های بلاک چینی قرار داره. دیسنترالند برای سازندگان محتوا، مشاغل و افرادی ساخته شده که به دنبال رسانه هنری جدید تجاری یا منبع سرگرمی هستن. همچنین علاوه بر اینکه منبع خلاقانه هست، در حال حاضر بسیاری از کاربران بازی دیسنترالند این امکان رو دارن که از طریق اجاره، خرید و تبلیغات زمین خودشون درآمد کسب کنن.

این نرم افزار از بلاکچین اتریوم برای ردیابی مالکیت زمین های دیجیتالی استفاده می پکنه و از کاربرانش میخواد که توکن مانای خودشون رو در کیف پول اتریوم مثل متاماسک ذخیره کنن تا بتونن راحت تر تو این حوزه فعالیت داشته باشن. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز دیجیتال مانا مقاله ما را که در مورد این ارز دیجیتال بطور تخصصی نوشته شده رو مطالعه کنید. همچنین برای خرید MANA با بهترین قیمت ایران بایننس در خدمت شماست.

ارز دیجیتال بلوک توپیا Bloktopia:

ارز دیجیتال بلوک توپیا Bloktopia:

در جواب این سوال که کدام ارزهای متاورس زمین مجازی می فروشن؟ میتونیم به ارز دیجیتال Bloktopia هم اشاره کنیم. ارز دیجیتال بلوک توپیا، Skyscraper هست که از 21 سطح برای شناسایی 21 میلیون بیت کوین به وجود اومده. به افرادی که در توکن بومی این پروژه سرمایه گذاری کردن، Bloktopians گفته میشه. این پروژه به کاربرانش این امکان رو میده که به اطلاعات رمزنگاری شده و محتوای همه جانبه در یک مکان دسترسی داشته باشن.

BLOK توکن بومی این پروژه هست که داشتن اون برای خرید و فروش زمین های دیجیتالی بلوک توپیا ضروری هست. افراد میتونن با استفاده از ارز دیجیتال Bloktopia به رویدادهای انحصاری، پیش فروش های مختلف و Staking دسترسی داشته باشن.

در حال حاضر شبکه ها و رسانه اجتماعی گوناگونی مثل یوتیوب، تلگرام و... وجود دارن که پراکندگی اطلاعات در اون ها بسیار زیاده و جمع آوری داده همه اون ها کار سختی به شمار میره. ارز دیجیتال Bloktopia در واقع پروژه ای هست که میشه با ایجاد هاب سنتر، افراد در محیط متن باز دور هم جمع و به یادگیری مطالب مشغول بشن.

همچنین ارز دیجیتال بلوک توپیا فرصت های کسب درآمد زیادی رو در اختیار Bloktopians قرار میده. در این شبکه کاربران میتونن در فضای مجازی، با بقیه ارتباط برقرار بکنن. علاوه بر این، افراد با استفاده از ابزارهایی که این شبکه در اختیارشون قرار میده، میتونن اثار هنری، چالش و... ایجاد و در رویدادهای مختلف برای به دست آوردن جایزه، شرکت بکنن.

زمین های مجازی کالای با ارزش در شبکه ارز دیجیتال بلوک توپیا محسوب میشن. افراد می تونن برای کسب درآمد اون ها رو بفروشن و برای خودشون منبع درآمد درست بکنن.

همه توکن هایی که برای خرید زمین های مجازی مورد استفاده قرار میگیره، سوزونده میشه و از همین طریق عرضه توکن های ارز دیجیتال بلوک توپیا تا 22 درصد کاهش پیدا میکنه. Bloktopians میتونن کالاهای مختلف رو در بازار بلوک توپیا از طریق مکانیسم NFT بخرن. در این بازار، موارد لازم برای شخصی سازی زمین های مجازی و املاک در اختیار سرمایه گذاران گذاشته میشه.

ارز دیجیتال سند باکس The Sandbox:

ارز دیجیتال سند باکس The Sandbox:

یکی دیگه از پاسخ هایی که میتونیم به سوال کدام ارزهای متاورس زمین مجازی می فروشن؟ بدیم، ارز دیجیتال سند باکس هست. ارز دیجیتال The Sandbox پلتفرمی در بستر فضای مجازی و مبتنی بر بلاک چین هست که به کاربران این امکان رو میده که ارز دیجیتال سند باکس رو در قالب یه بازی ببینن و به خرید و فروش در اون بپردازن. ارز دیجیتال The Sandbox تونسته با کنار هم قرار دادن امکانات سازمان خودگردان غیرمتمرکز و توکن های NFT، بستری غیر متمرکز رو که درآمد خوبی برای جامعه گیمرها داره، به وجود بیاره.

بر اساس گزارش های رسمی، هدف اصلی ارز دیجیتال سند باکس، ترکیب بلاک چین و دنیای بازی های مجازی هست و به کسب درآمد از روش خلاقانه تمرکز داره. زیرا با استفاده از ارز دیجیتال The Sandbox کاربران میتونن همزمان به عنوان گیمر و سازنده ارز دیجیتال عمل بکنن. ارز دیجیتال سند باکس سه توکن اصلی داره که عبارت است از توکن SAND، توکن LAND و توکن ASSETS. توکن سند، مهم ترین توکن پلتفرم The Sandbox محسوب میشه.

این توکن نوعی توکن ERC20 مبتنی به شبکه اتریوم هست. همچنین توکن SAND قابلیت هایی مثل دسترسی به پلتفرم سند باکس، حق رای در سند باکس، درآمد ناشی از کارمزدها و کسب سهام داره. اگر قصد خرید سندباکس رو دارین، ایران بایننس بهترین صرافی برای خرید این ارز دیجیتال هست.

توکن LAND که ارز دیجیتال سند باکس محسوب میشه، یک قطعه زمین مجازی در دنیای The Sandbox هست. هر LAND توکن منحصر به فرد و غیرقابل تعویض ERC721 در بلاکچین اتریوم هستش. در مجموع 166464 زمین در در سند باکس وجود داره که هر کدوم از اون ها در نقشه ای که متاورس پلتفرم Sandbox رو میسازه، قرار دارن. برای کسب اطلاعات کامل در مورد ارز دیجیتال سند باکس مقاله تخصصی ما را در مورد این ارز مطالعه نمایید.

خرید زمین مجازی متاورس در پلتفرم Upland:

خرید زمین مجازی متاورس در پلتفرم Upland:

برای خرید زمین مجازی در پلتفرم Upland، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ثبت نام در Upland: ابتدا باید یک حساب کاربری در پلتفرم Upland ایجاد کنید. برای این منظور، وب‌سایت یا اپلیکیشن Upland را باز کنید و دستورات ثبت نام را دنبال کنید. شما به عنوان یک اپلندر (Uplander) عضو شده و یک کیف پول دیجیتال برای معاملات خود دریافت خواهید کرد.

2. شارژ حساب: برای خرید زمین مجازی و انجام تراکنش‌های دیگر در Upland، نیاز به شارژ حساب دیجیتال خود دارید. این را می‌توانید با استفاده از رمز ارزی Upland به نام UPX انجام دهید. UPX معمولاً از طریق تبدیل ارزهای دیجیتال معروف مانند اتریوم (ETH) یا توکن‌های دیگر در صرافی‌های معتبر تهیه می‌شود.

3. یافتن و خرید زمین: در Upland، می‌توانید به دنبال زمین‌های مجازی بگردید که مورد علاقه شما هستند. از قسمت "پایین" (Down) در اپلیکیشن Upland استفاده کنید تا امکان جستجو و مشاهده زمین‌ها و مناطق مختلف را داشته باشید. پس از یافتن زمین مورد نظر، می‌توانید آن را خریداری کنید.

4. خرید زمین: با انتخاب یک زمین مجازی، اطلاعات مربوط به آن را بررسی کنید. قیمت و اطلاعات دقیق‌تری را مشاهده کنید و سپس از میزان حساب خود که شارژ کرده‌اید، پول مورد نیاز را برای خرید این زمین پرداخت کنید.

5. تراکنش خرید: بعد از پرداخت مبلغ مورد نیاز، تراکنش خرید انجام خواهد شد و شما به عنوان مالک زمین مجازی در Upland ثبت خواهید شد.

 خرید زمین مجازی متاورس در سایت اوپن سی Opensea:

شما همچنین میتونین از طریق Opensea اقدام به خرید زمین های مجازی متاورس بکنین. صرافی غیر متمرکز اوپن سی پلتفرمی برای خرید و فروش راحت دارایی ها و زمین های مجازی هست. این پلتفرم طیف وسیعی از توکن ها رو با گزینه های پرداخت مختلف ارائه میکنه. اوپن سی در تلاشه تا تو صنعت محتوای دیجیتال پلتفرمی مشابه آمازون باشه. این صرافی همچنین برنامه غیر متمرکزی است که به کاربران امکان اتصال به بلاکچین رو میده.

سال 2021 برای صرافی اوپن سی بسیار درخشان بود چون که حجم معاملاتش 1400 درصد افزایش پیدا کرد. همچنین در فوریه سال 2021 حدود 95 میلیون دلار محصول دیجیتالی مثل زمین مجازی در سایت فروخته شد.

Opensea فهرستی از پلتفرم های مختلفی مثل پروژه دیسنترالند و واقعیت مجازی داره. در این صرافی امکان خرید و فروش NFT وجود داره؛ همونطور که میدونین زمین های مجازی نیز نوعی NFT هستن و میتونین تو این پلتفرم خرید و فروش اون ها رو انجام بدین. برای خرید زمین مجازی در این پلتفرم ابتدا باید یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنین. همچنین نوع ارز دیجیتالی که برای خرید زمین مجازی باید به این سایت پرداخت کنین بستگی به انتخاب فروشنده داره و ممکنه اتریوم یا سند باکس باشه.

روش های خرید زمین های مجازی:

روش های خرید زمین های مجازی:

شاید بعد از اینکه متوجه شدین که کدام ارزهای متاورس زمین مجازی می فروشن؟ قصد خرید و سرمایه گذاری در زمین های مجازی رو داشته باشین. برای اینکه بتونین زمین مجازی بخرین، اول باید پلتفرمی که قراره ازش زمین مجازی بخرین رو انتخاب کنین. برای این کار میتونین توضیحات هر کدوم از پلتفرم هایی که نام بردیم رو بررسی کنین تا قیمت توکن های هر کدوم دستتون بیاد.

بعد از اینکه پلتفرم خودتون رو انتخاب کردین باید وارد قسمت Marketplace اون پلتفرم بشین و قیمت ها رو مشاهده بکنین. در این قسمت، هر آنچه که باید بدونین به شما نمایش داده شده. از موقعیت جغرافیایی تا قیمت زمین های مجازی در دیسنترالند. البته توجه داشته باشین که موقعیت زمین ها و قیمتشون با هم ارتباط دارن و بهترین موقعیت مکانی در پلتفرم های مختلف، متفاوته. همچنین در قسمت Marketplace، برای خرید زمین های مجازی، کیف پولی که باید داشته باشین و ارزی که نیاز دارین، به شما معرفی شده. در نهایت با واریز مقدار مشخصی از ارز دیجیتال معرفی شده به کیف پول و انتقال اون به حساب فروشنده یا پلتفرم، میتونین زمین مجازی مورد نظرتون رو بخرین.

قیمت زمین های مجازی در متاورس:

در نهایت در این بخش از مقاله قیمت زمین های مجازی در متاورس رو مورد بررسی قرار می دیم. امروزه با افزایش چشمگیر خرید و فروش زمین های مجازی در متاورس، قیمت زمین های مجازی در متاورس افزایش پیدا کردن و حتی برخی از شرکت های بزرگ زمین های مجازی با قیمت بالایی رو برای سرمایه گذاری خرید کردن. همچنین به دلیل افزایش تقاضای خرید زمین در دیسنترالند، قیمت ها بالا رفت. شما هم میتونین برای ورود به این بازار و استفاده از سود این حوزه، همین الان اقدام به خرید زمین مجازی کنین. برای خرید SAND یا MANA میتونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین. این صرفی ارزهای دیجیتال متاورسی رو با بهترین قیمت ممکن در اختیارتون میذاره.

جمع بندی:

در این مقاله در مورد اینکه کدام ارزهای دیجیتال زمین مجازی می فروشن؟ و نحوه خرید زمین در متاورس اطلاعاتی رو به شما ارائه کردیم و شما رو با انواع پلتفرم هایی که در حوزه خرید و فروش زمین هایی مجازی فعالیت میکنن، آشنا کردیم. زمین های مجازی در آینده سبک زندگی ما رو تغییر میدن و میتونیم از زمین های مجازی که میخریم درآمد کسب کنیم.

همونطور که گفتیم ارزهای دیجیتالی مثل MANA، BLOK و SAND پلتفرم هایی هستن که زمین مجازی میفروشن. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس در این زمینه اماده ارائه خدمات به شماست. نظرات خود را در پایین با ما در میان بگذارید.


نظرات کاربران در مورد کدام ارزهای متاورس زمین مجازی می فروشن؟ | نحوه خرید زمین مجازی متاورس
  • سلام دوباره یک نمودار درختی یا یک دسته بندی قشنگ اگه از متاورس و پلتفرم و ارز ها و سایت ها بهم بگی ممنونم

    • لینک زیر برای سایت کوین مارکت کپ بوده و همه ارزهای متاورس رو در یک دسته قرار داده https://coinmarketcap.com/view/metaverse

    ممنون از اطلاعات خوبتون

    کدومشون برای خرید زمین بهترع؟!

    • مانا و سند باکس در این حوزه فعلا پیشرو هستن و برای خرید زمین باید به وب سایت رسمی این ارزها مراجعه کنین.

    از لینک زیر می تونید سرزمین متاورسی Oland بخرید https://overline.network?a=pEAzmT5fZUUx

    باسلام و درود مقاله بسیار خوبی بود، منم به تازگی دارم وارد حوزه ارز دیجیتال و متاورس می شم و اولین زمین مجازی خودم را با توجه به راهنمایی مقاله نحوه خرید زمین در متاورس ارزوب خریدم، با وجود اینکه دفعه اول بود اما به راحتی از پسش بر اومدم.

    من هنوزم متقاعد نشدم این زمین ها رو بخرم. اینقدر هم پلتفرم خرید زیاده که ارزش اینا رو از بین می برن در کل

    میتونین از یه زمین تازه تاسیس شده بخرین که در مناطق خوبی بهتون ملک میده. از لینک زیر خودتون ثبت نام کنین https://overline.network?a=MxCfKhsda95Z

    مقاله بسیار عالی بود .روان ، ساده و در عین حال موارد تخصصی را توضیح داده است. به نظر خود سایت وارد عمل شود و به کاربران و متقاضیان خرید زمین کمک کند. درود

    فقط ultraverse city برترین و جدید ترین نوع متاورس که از هر لحاظ مزیت های زیادی نسبت به متاورس های پیش داره

سوال امنیتی :2+89 = ?