ارز دیجیتال نئو چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال NEO)

1401/06/21
ارز دیجیتال نئو چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال NEO)


ما می خواهیم در مقاله ارز دیجیتال نئو NEO چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال نئو، آینده ارز NEO و کیف پول ارز دیجیتال نئو برای شما ارائه کنیم. با توجه به این اینکه قراره در این مقاله ارز نئو رو مورد بررسی قرار بدیم، بهتره ابتدا مروری بر ارزهای دیجیتال و ویژگی های رمز ارزها بپردازیم تا بتونین مفهوم ارز نئو رو بهتر درک کنین. همونطور که می دونین ارز دیجیتال شکل خاصی از پول دیجیتال هست که مبتنی بر پایه رمزنگاری هستش. همچنین خیلی از ارزهای دیجیتال برای بهره مند شدن از ویژگی های اصلی مثل غیر متمرکز بودن، شفافیت و تغییر ناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می کنند. ماهیت غیر متمرکز ارز دیجیتال به این معنی هست معنی هست که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی اون رو کنترل نمی کنه.

یکی دیگه از ویژگی های ارزهای دیجیتال این هست که میشه اون ها رو بدون دخالت واسطه ای در اینترنت به شخص دیگه ای انتقال کرد. به عبارتی برای ارسال ارزهای دیجیتال به همدیگه نیازی به افتتاح حساب بانکی، استفاده از خدمات بانکی یا هر سازمان واسطه دیگه ای ندارین. همچنین بهتره بدونین که ارزهای دیجیتال نیز مثل ریال و دلار، پول هایی هستن که با ساز و کار مختلفی به وجود اومدن. علاوه بر این، رمز ارزها بر روی فناوری دفتر کل توزیع شده به وجود اومدن که یکی از محصولات مهم اون، فناوری بلاک چین هست.

در بازار ارزهای دیجیتال اسم رمز ارزهای زیادی به گوش میرسه که بعضی از اون ها ارزش بالایی دارن. بنابراین شناخت و سرمایه گذاری بر روی اون ها می تونه دارایی شما رو افزاش بده و می تونین سود زیادی از اون ها به دست بیارین. احتمالا شما در بحث های داغ بازار ارزهای دیجیتال با دوستاتون یا در شبکه های اجتماعی اسم ارز نئو رو شنیدین و براتون سوال پیش اومده که ارز دیجیتال نئو چیست؟ در ادامه همراه ما باشین تا اطلاعاتی در مورد ارز نئو و اینده neo برای شما ارائه کنیم.

ارز دیجیتال نئو NEO چیست؟

ارز دیجیتال نئو چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال نئو چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال نئو با نماد اختصاری neo یه ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتالی هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 1.72 میلیون دلاری و سهم 0.08 درصدی از کل بازار، در رتبه 59 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین بهتره بدونین که ارز دیجیتال نئو به عنوان یکی از رقیب های اتریوم شناخته میشه و با توجه با محدودیت های مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده توسط دولت چین، ارز دیجیتال نئو این امکان رو داره که به خوبی در کشورهای تحت نظارت و حتی در سراسر جهان به خوبی فعالیت داشته باشه.

ارز NEO نوعی شبکه بلاک چین هست که با اتریوم رقابت می کنه تا بستری به وجود بیاره تا زیرساخت های مالی رو بر روی پلتفرم خودش راه اندازی کنه. همچنین ارزهای دیجیتالی مثل اتریوم نئو برخلاف بیت کوین، به توسعه دهنده ها این امکان رو میدن تا محصولات مالی خودشون رو به صورت مستقیم بر روی بلاک چین به وجود بیارن. علاوه بر این، ارز NEO پروژه ای هست که توسط بنیادی غیر متمرکز بر بستر بلاک چین راه اندازی میشه. نکته قابل توجه این هست که ارز نئو با موضوعات مختلفی گره خورده و توسعه دهنده های این پروتکل بسیاری از مفهوم ها رو در محیط پروتکل نئو جمع اوری کردن. مقاله 10 رقیب اصلی اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال شما را با رقبای اصلی اتریوم آشنا خواهد کرد.

ارز نئو دارای یه پلتفرم متن باز هست که به وسیله تکنولوژی بلاک چین فعالیت می کنه. همچنین این ارز دیجیتال برای به وسیله قراردادهای هوشمند، مدیریت شده و هدف از ایجاد این ارز دیجیتال نیز، به وجود اومدن نوعی سیستم اقتصادی هوشمند مبتنی بر یک شبکه توزیع شده هست. علاوه بر این توکن های GAS نیز که نوعی دارایی جداگونه هستن، سوخت پروتکل NEO محسوب میشن و میشه برای پرداخت کارمزد محاسبات از اون ها استفاده کرد.

تاریخچه ارز NEO:

ارز دیجیتال نئو چیست؟

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال نئو چیست؟ می خواهیم به بررسی تاریخچه ارز NEO بپردازیم. پروتکل نئو در فوریه سال 2014 زمانی که شرکت Onchain Antshares شروع به کار کرد، راه اندازی شد. همچنین ارز دیجیتال نئو نوعی پلتفرم متن باز مبتنی بر بلاک چین در دسته بندی ارزهای دیجیتال هست که توسط افرادی به اسم های Da Honfei و Erik Zhan در سال 2014 میلادی در کشور چیا راه اندازی شد و در ماه ژوئن سال 2017 به نام NEO تغیر نام پیدا کرد و عرضه بازار شد.

پروتکل نئو در سال 2017 راه اندازی شد ولی توسعه اون از سه سال قبل توسط دو برنامه نویس چینی یعنی دان هونگفی و اریک ژانگ شروع شده بود. در ابتدا اسم این پروتکل انت شیرز یا Antshares بود و در تابستون سال 2014 قبل از انجام عرضه اولیه کوین با بیش از 4 میلیون دلار فروش، در سال 2015 افتتحاح شد. همچنین در اون زمان ارز دیجیتال انت شیرز در مرحله اول فقط به شکل محلی در چین معامله می شد. بهتره بدونین که پروتکل انت شیرز به شکلی فعال توسعه پیدا کرد و در سال 2016 وارد جدول 10 ارز دیجیتال برتر چین شد. بنابراین اینده نئو نیز وابسته به موفقیت در این بازار بود.

دان هونگفی که یکی از بنیانگذاران ارز نئو هست، معتقده که اینترنت در کنار اهمیت زیادی که داره، مشکلات زیادی هم داره. یکی از این مشکلات نبودن کنترل برای مصرف کننده های عادی بر داده هاست. همچنین از نظر اون برنامه های بلاک چین در اخر به جریانی اصلی تبدیل میشن. اریک ژانگ نیز که توسعه دهنده بعدی پروتکل NEO هست که الگوریتم تحمل خطای بیزانس واگذار شده رو در عملیات بلاک چین منتشر کرده و در توسعه پروتکل نئو 3، نسخه بعدی زیرساخت پروتکل نئو، نقش اساسی رو داره.

ویژگی های پروتکل NEO:

• نئو ایکس

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال نئو، مکانیسم نئو ایکس هست. شاید بشه از این قابلیت به عنوان روشی برای خلاص شدن از بلاک چین استفاده کرد. به عبارتی با استفاده از این مکانیسم، بلاک ها و زنجیره های جایگزین برای تامین مالی مورد استفاده قرار می گیرن و میشه کسری بودجه رو با این روش برطرف کرد.

• نئو اف اس

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال نئو، داشتن مکانیسم نئو اف اس هست. شما می تونین با استفاده از این مکانیسم، فایل های بزرگ رو ذخیره کنین. همچنین این ویژگی باعث میشه تا هزینه ها کاهش پیدا کنند و نیاز نیست در مورد امنیت پلتفرم نگران باشین و با انجام این کار مطمئن هستین که دیتاهای خصوصیتون به دست افراد دیگه ای نمی افته و محرمانه باقی می مونن.

• نئوکیو

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال نئو، مکانیسم نئوکیو هست. بهتره بدونین که با استفاده از کامپیوترهای قوی و از نوع کوانتومی، بعضی از فایل های رمزنگاری شده رو هک کرد و اصل اون ها رو مشاهده کرد. خوشبختانه پروتکل نئو برای چنین تهدیدهایی برنامه داره و با استفاده از پرونکل کوانتومی خودش نمیذاره دستگاه های مجهز به کوبیت رمزنگاری رو هک کنند و به دیتاهای شخصی افراد و شرکت ها دسترسی داشته باشن.

طراحی منحصر به فرد پروتکل نئو:

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال NEO چیست؟ در موردش توضیحاتی برای شما بدیم، طراحی منحصر به فرد پروتکل نئو هست. بهتره بدونین که پروتکل نئو دارای دو توکن بومی به اسم های NEO و NEOGAS هست. همه توکن های پروتکل نئو به طور کامل استخراج شدن و حدود 100 میلیون توکن وجود داره که برای ایجاد بلوک، اداره شبکه و برطرف کردن هر معیار توافقی مورد استفاده قرار می گیرن. توکن GAS نیز هم برای هزینه کارمزد و هم به عنوان یه توکن امنیتی برای پروتکل نئو مورد استفاده قرار می گیره.

ارز دیجیتال نئو چیست؟

توکن GAS که یکی از توکن های پروتکل نئو هست، از قبل استخراج نشده و قراره برای تخصیص منابع و حفظ بلاک چین به صورت روزانه و برای پاداش دادن به کاربرانی که بلاک چین رو به روز نگه می دارن، مورد استفاده قرار می گیره. همچنین نکته قابل توجه این هست که برای توسعه اقتصاد آینده، ارز NEO بر روی بستر رمز ارز و شبکه اتریوم قرار داره. شما برای اینکه بتونین با یه شخصی معامله کنین، باید بهش اعتماد کنین. به این ترتیب قراردادهای هوشمند توسط پروتکل NEO و اتریوم برای مقابله با این مشکل طراحی شدن، بنابراین افرادی که می خوان معامله انجام بدن، اول باید دارایی های خودشون رو دیجیتالی کرده و به توکن NEO تبدیل کنند.

یکی دیگه از ویژگی های پروتکل نئو که باعث منحصر به فرد شدن این پروتکل میشه این هست که پروتکل NEO بر روی الگوریتمی پیشرفته از اثبات سهام فعالیت می کنه و همه توکن های مورد نیاز اون از قبل تولید شده و به طور خودکار همیشه بین اعضای جامعه اون بر اساس قوانین، توزیع میشن. همچنین بهتره بدونین که پروتکل نئو قصد داره که یه اقتصاد هوشمند رو در سراسر جهان به وجود بیاره که در واقع همه مسائل اقصادی رو پوشش میده و از سه قسمت اصلی اون، دارایی های دیجیتال، هویت دیجیتال و قرارداد هوشمند هست.

امکانات و مزایای ارز دیجیتال نئو چیست؟

ارز دیجیتال نئو چیست؟

امکانات و مزایای ارز دیجیتال نئو شباهت های زیادی با مزایای ارز دیجیتال اتریوم دارن و در اصل سازنده های پروتکل NEO، قصد ایجاد یه اتریوم بهبود داده شده رو داشتن. به این منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال NEO چیست؟ به بررسی امکانات و مزایای ارز دیجیتال نئو می پردازیم. برای کسب اطلاعات در مورد ارز دیجیتال اتریوم مقاله ما رو مطالعه کنید.

دارایی دیجیتال

یکی از امکانات و مزایای ارز دیجیتال Neo، دارایی دیجیتال هست که میشه از طریق قراردادهای هوشمند، دارایی سنتی رو تبدیل به دارایی های دیجیتال توزیع شده کرد.

هویت دیجیتال

یکی دیگه از امکانات و مزایای ارز دیجیتال نئو، هویت دیجیتال هست که به عبارتی پروتکل نئو امکان ایجاد اطلاعات هویتی دیجیتالی رو از طریق سیستم های احراز هویت چند عاملی شامل تشخیص صدا، اثر انگشت، پیام کوتاه و تشخیص چهره رو برای افراد، کسب و کارها و سازمان ها فراهم می کنه.

قراردادهای هوشمند

یکی دیگه از امکانات و مزایای ارز دیجیتال NEO، قراردادهای هوشمند هست. سیستم قراردادهای هوشمند پروتکل نئو، نوعی سیستم انقلابی جدید هست که از همه زبان های برنامه نویسی مطرح پشتیبانی می کنه. به این ترتیب، برنامه نویسان نیازی به یادگیری یه زبان برنامه نویسی جدید ندارن.

توکن NEO چیست؟

ارز دیجیتال نئو چیست؟

پروتکل NEO دارای دو توکن به اسم های Neo و GAS هست. توکن NEO نشون دهنده حق مدیریت شبکه هست و به گونه ای که دارندگان این توکن این امکان رو دارن که در مورد تغییرات این شبکه رای بدن. موقع نوشتن این مقاله صد میلیون توکن NEO در دنیا هست که کوچکترین واحد اون یه واحد NEO هست. علاوه بر این، توکن های NEO قابلیت تقسیم شدن رو ندارن و در اصل یه توکن NEO برابر با یه رای در پروتکل نئو هست.

توکن GAS چیست؟

توکن GAS نیز نشون دهنده ها امکان استفاده از پروتکل نئو هست. به عبارتی پروتکل نئو از توکن GAS به عنوان تامین هزینه استفاده از شبکه و روشی برای جلوگیری از اسپم ها استفاده می کنه. همچنین بهتره بدونین که توکن GAS برخلاف توکن NEO، قابلیت تقسیم شدن رو داره و حداقل واحد این توکن صفر هست. البته این رو هم بدونین که توکن GAS با هر بلاک جدید اضافی شده به پروتکل نئو تولید میشه. علاوه بر این، دارندگان توکن های نئو می تونن تا زمانی که کلیدهای خصوصی خودشون رو در اختیار دارن، توکن GAS رو با نرخی ثابت و بر اساس توکن های NEO به دست بیارن.

قیمت NEO وابسته به چیست؟

ارز نئو نیز مثل بقیه ارزهای دیجیتال به ترندهای بازار وابسته هست. بنابراین اگه قیمت بیت کوین کاهش پیدا کنه، مطمئن بشین که قیمت نئو و بقیه آلت کوین ها نیز کاهش پیدا می کنند، چون معامله گران می ترسن و سعی دارن دارایی های خودشون رو قبل از ضرر بیشتر بفروشن. همچنین ارز نئو هم مثل بقیه ارزهای دیجیتال بی ثبات هست و باید انتظار داشته باشین که قراز و نشیب های چشمگیری رو داشته باشه.

بررسی قیمت وآینده نئو:

ارز دیجیتال نئو چیست؟

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال NEO چیست؟ به بررسی قیمت آینده نئو می پردازیم. همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمتی زیادی دارن و همین امر باعث شده تا پیش بینی قیمت و اینده نئو و سایر ارزهای دیجیتال کار سختی بشه. همونطور که گفتیم، هدف ارز دیجیتال نئو تبدیل شدن به پایه برای نسل بعدی اینترنت هست که می تونه باعث تاثیر زیادی در قیمت و اینده نئو بشه. بنابراین اگه به پروتکل نئو، برنامه های کاربردی اون و پتانسیل های اینده اون علاقه دارین، خرید مقداری NEO برای تعامل با شبکه ارزش سرمایه گذاری شما رو داره، ولی با این حال به عنوان یه فرصت سرمایه گذاری خالص، باید کمی احتیاط کنین.

با بررسی ویژگی های ارز دیجیتال نئو و امکانات و مزایای ارز دیجیتال NEO و حمایت دولت و سرمایه گذاران چینی، پیش بینی میشه این ارز دیجیتال نه تنها برای چین بلکه برای دولت های خارجی نیز گزینه ای جذاب و مطمئن باشه. همچنین بهتره بدونین که پروتکل نئو در زمنیه توکن های خودش با Onchain همکاری داشته که این این موضوع می تونه نکته مثبتی در قیمت و اینده نئو باشه. علاوه بر این، رقبای ارز دیجیتال نئو، ارزهای دیجیتال اتریوم، تزوس، کاردانو و بعضی از پروژه های دیگه قراردادهای هشومند و اپلیکیشن های غیر متمرکز هستن که توجه به این ویژگی ها نقش مهمی در شناخت آینده نئو داره.

پروتکل نئو قراره امکان ارسال تراکنش از نئو به بقیه بلاک چین ها رو فراهم کنه. همچنین این پروتکل می تونه انقلابی در دنیای ارزهخای دیجیتال به وجود بیاره. علاوه بر این، صحبت هایی که در مورد اضافی شدن NeoQS به پروتکل نئو نیز شنیده میشه که این قابلیت ارز دیجیتال نئو رو به یکی از امن ترین شبکه های بلاک چینی جهان تبدیل می کنه و تاثیر زیادی در قیمت نئو میزاره و می تونیم انتظار داشته باشیم که اینده NEO درخشان باشه.

کیف پول ارز دیجیتال NEO:

کیف پول ارز دیجیتال NEO:

بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز NEO احتمالا قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال نئو رو داشته باشین ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید نئو بکنین، با کیف پول ارز دیجیتال نئو اشنایی داشته باشین تا در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال نئو دچار مشکل نشین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال NEO چیست؟ به بررسی و معرفی انواع کیف پول ارز دیجیتال نئو می پردازیم.

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، افراد زیادی اقدام به سرمایه گذاری در این بازار کردن و همیشه با چالشی که روبرو بودن، پیدا کردن جایی امن برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال خودشون بود. به این منظور برخی از بزرگان و با تجربه های این بازار کیف پول های متعددی رو به وجود اوردن که این چالش رو برطرف کردن. در این میان کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و سطح امنیت خاص خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن. همچنین والت های سخت افزاری به دلیل داشتن هزینه تهیه بالایی که دارن، زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرن ولی به دلیل داشتن سطح امنیت زیاد، برای کسانی مناسب هستن که تعداد زیادی توکن یا ارز دیجیتال در اختیار دارن.

انواع مختلفی از کیف پول ارز دیجیتال نئو برای نگهداری از توکن های نئو وجود داره. همچنین بهتره بدونین که نوع انتخاب کیف پول ارز دیجیتال نئو که برای نگهداری و ذخیره این ارز دیجیتال انتخاب می کنین، مزایای متفاوتی رو برای شما فراهم می کنه. برخی از اون ها مثل کیف پول های سخت افزاری امنیت بیشتری دارن و برخی از کیف پول ها حتی به شما اجازه میدن تا توکن های GAS رو با NEO خود در حالی که در کیف پول شما هستن، تولید کنین. در ادامه برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال نئو رو برای شما معرفی و بررسی می کنیم.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

کیف پول ارز دیجیتال NEO:

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال نئو، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که محصول شرکت لجر هست که در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس عرضه بازار شده. همچنین بهتره بدونین که کیف پول سخت افزاری لجر اولین و تنها کیف پول سخت افزاری معتبر در بازار هستا که امنیت اون توسط Anssi، اژانس امنیت سایبری فرانسه تایید شده هست. علاوه بر این، کیف پول لجر نوعی کیف پول هست که به شما کمک می کنه تا ارزهای دیجیتال خودتون رو مدیریت کنین و امنیت اون ها رو حفظ کنین.

والت سخت افزاری Ledger در واقع دستگاهی هست که کلیدهای خصوصی و ارزهای دیجیتال شما رو در محیطی امن و افلاین نگهداری می کنه و به شما کمک می کنه تا ارزهای دیجیتال خودتون رو مدیریت کرده و معاملاتی با اون ها انجام بدین. همچنین این والت برای امنیت دارایی های کاربران خود ویژگی های امنیتی زیادی داره که یکی از این ویژگی ها این هست که در هنگام راه اندازی این والت برای شما عبارات بازیابی داده میشه که می تونین این عبارات زمانی که والتتون سرقت رفت یا شکست، دارایی ها و کیف پولتون رو بازیابی کنین.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت(Trust Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال NEO:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال نئو، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزار هست که توسط شخصی اوکراینی به اسم ویکتور رادچنکو راه اندازی شده. این والت رابط کاربری ساده ای داره که به کاربران این امکان رو میده تا به راحتی و بدون سردرگمی، دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودشون رو مدیریت کرده و معامله کنند. همچنین تراست ولت امکان پشتیبانی بیش از 500 ارز دیجیتال رو داره که می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در این والت ذخیره کنین و از امن بودن اون ها اطمینان داشته باشین.

شاید برای شما سوال پیش بیاد که امنیت کیف پول تراست ولت چقدره؟ به جرات می تونیم بگیم که کیف پول نرم افزاری تراست ولت یکی از امن ترین گزینه های مناسب برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال شما هست. همچنین این والت به دلیل محبوبیت زیادی که در بین کاربران داشت، در سال 2018 توسط صرافی بایننس که یکی از معروف ترین و معتبرترین صرافی های جهان هست خریداری شد و به عنوان کیف پول رسمی بایننس معرفی شد. علاوه بر این، شما می تونین برای افزایش امنیت دارایی ها و رمز ارزهای خودتون، از این والت نسخه پشتیبان تهیه کنین. مقاله اموزش نصب و استفاده از تراست ولت در سایت ایران بایننس وجود داره و می تونین در صورت لزوم اون رو مطالعه کنین.

کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت(Atomic Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال NEO:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال NEO، والت نرم افزاری اتمیک ولت هست. Atomic Wallet نوعی والت نرم افزاری و یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین کیف پول های ارز دیجیتال هست. والت نرم افزاری اتمیک ولت برای بهره گیری از قابلیت سواپ و تبدیل شدن به بخشی از یه اکوسیستم ارز دیجیتال ساخته شده. همچنین اتمیک ولت با بلاک چین کوین هایی ذخیره می کنین در ارتباط هست. برای مثال اگه خواستین تراکنشی رو پیگیری کنین، با وارد کردن کد اون، کیف پول اطلاعات تراکنش رو از بلاک چین دانلود کرده و به شما نشون میده.

امتیک ولت ترکیبی از کارایی و سادگی هست و به گونه ای طراحی شده که هر کاربری با هر سطحی از آشمایی با دنیای ارزهای دیجیتال بتونه از اون استفاده کنه. با این حال تعداد زیادی از ویژگی های کاربردی در دسترس کاربران این کیف پول قرار گرفته. همچنین از جمله از این ویژگی ها میشه به امکان اضافی کردن همه توکن های ERC20 اتریوم به کیف پول توسط کارر و همچنین امکان مبادله همتا به همتا در کیف پول با استفاده از یه دفتر ثبت اطلاعات توزیع شده اشاره کرد. بهتره بدونین که این والت نیز همانند تراست ولت، در هنگام راه اندازی برای شما کلمات کلیدی میده که می تونین با استفاده از این کلمات، کیف پول و دارایی های خودتون رو در مواقع لازم بازیابی کنین. مقاله اموزش نصب و استفاده از اتمیک ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و می تونین در صورت لزوم اون رو مطالعه کنین.

کیف پول نرم افزاری نئون ولت(Neon Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال NEO:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال NEO، والت نرم افزاری نئون والت هست. Neon Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که شما می تونین ارز دیجیتال نئو و چند رمز ارز دیگه رو در اون ذخیره کنین. همچنین نئون والت این امکان رو به شما میده تا توکن هایی مثل QLC، DBC، GAS و NEO رو هم در این والت نگهداری کنین. متاسفانه این کیف پول از صرافی داخلی پشتیبانی نمی کنه و شما نمی تونین از طریق این کیف پول به خرید و فروش رمز ارزها مشغول بشین و برای انجام این کار باید مجدد به صرافی های دیجیتال مراجعه کنین.

کیف پول نئون ولت در حال حاضر از لحظار امنیتی سطح مناسبی رو داره و شما می تونین به راحتی به اون اعتماد کنین و برای مدت کم در اون سرمایه گذاری کنین. متاسفانه رابط کاربری این کیف پول برای افراد مبتدی مناسب نیست و ممکنه افراد مبتدی در هنگام استفاده با مشکلات متعددی روبرو بشن. همچنین شما می تونین این والت رو برای نسخه های اندروید و ios گوشی های خودتون دانلود و نصب کنین.

 

جمع بندی و نتیجه:

 

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال NEO چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال نئو، اینده NEO و کیف پول ارز دیجیتال نئو برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال NEO نوعی شبکه بلاک چین هست که با اتریوم رقابت می کنه تا بستری به وجود بیاره تا زیرساخت های مالی رو بر روی پلتفرم خودش راه اندازی کنه و بهتره بدونین که ارز دیجیتال نئو، یکی از رقیب های اتریوم هست. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید نئو رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال نئو چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال NEO)
سوال امنیتی :5+37 = ?