افزایش محبوبیت دستگاه های خودپرداز بیت کوین در ایالات متحده

1401/06/10
افزایش محبوبیت دستگاه های خودپرداز بیت کوین در ایالات متحده

بیت کوین آمریکا یک صرافی رایج ارز مجازی است که به عنوان یک تجارت خدمات پولی در وزارت خزانه داری ایالات متحده ثبت شده است. اپراتور محبوب BTM در سال 2022 به سرعت گسترش یافته است. در سال 2022 بیت کوین آمریکا با انجام چندین به روز رسانی و بهبود خدمات توانست به توسعه جهانی BTM بیت کوین دست یابد.

دستگاه خودپرداز بیت کوین که با نام BTM یا دستگاه فروش خودکار بیت کوین (AVM) نیز شناخته می شود، دستگاهی است که به افراد امکان می دهد پول معمولی مانند دلار آمریکا را با بیت کوین مبادله کنند و یا بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را خریداری نمایند.

نحوه استفاده از BTM بسیار ساده است. برای شروع با ورود شماره تلفن و دریافت کد و اسکن کد  QR می توان به کیف پول خود دسترسی یافت و بدون نیاز به کارت اعتباری بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را خرید یا آنرا به ارز فیات تبدیل کرد.

توسعه خدمات BTM

بیت کوین آمریکا شاهد افزایش عمده ای در BTM های خود بوده است. در ماه مارس، این شرکت حدود 1800 باجه پرداخت و خرید ارز دیجیتال راه اندازی کرده است. تا به امروز، بیت کوین آمریکا بیش از 2500 باجه خودپرداز بیت کوین را برای کاربران خود ارائه نموده است که امکان خرید بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو را برای کاربران خود فراهم کرده است.

در ماه مارس، بیت کوین آمریکا از جدیدترین گزینه اضافه شده به دستگاه های خودپرداز بیت کوین،BTM   رونمایی و اعلام کرد که از این پس کاربران می توانند از دوج کوین نیز برای پرداخت های خود استفاده کنند. دوج کوین تنها کوینی نیست که امسال به گزینه های پرداخت افزوده شده است. در ماه آوریل نیز شیبا اینو به باجه های بیت کوین آمریکا اضافه شده است. در ماه می، این اپراتور محبوب راه اندازی وب سایت جدید وب3 خود را اعلام کرد که ارائه خدمات دیجیتال را بهبود داده است.

براساس اظهارات توسعه دهندگان نرم افزار، کیف پول دیجیتال کاربران از طریق رمزگذاری ایمن است و با رمز عبور و شناسایی قانونی محافظت می شود. با توجه به ایمن بودن کیف پول دیجیتال، استفاده از دستگاه خودپرداز بیت کوین ایمن ترین روش دریافت یا فروش ارز دیجیتال است. طبق وب رسمی این پلتفرم تنها در صورتی می توان ارز دیجیتال را ارسال کرد که رمز عبور و اعتبار امنیتی مناسبی مانند یک کد QR را با شخصی به اشتراک گذاشت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش محبوبیت دستگاه های خودپرداز بیت کوین در ایالات متحده
سوال امنیتی :6+97 = ?