رویداد های مهم ارزهای دیجیتال

1401/07/25

ما سعی می کنیم در مقاله رویدادهای مهم ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد اتفاقات و رویدادهای مهم و پر اهمیت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم تا با این رویدادها آشنا بشین. ممکنه بعضی وقتا در دنیای ارز دیجیتال خبرهای جدیدی در حوزه های مختلف به گوشتون بخوره. ارزهای مختلف یا صرافی ارز دیجیتال به دنیال برگزار کردن رویداد های مهمی هستن که سعی می کنند. اون ها رو اطلاع رسانی کنند. در ادامه به تعدادی از رویداد های ارز دیجیتال اشاره می کنیم. 

معرفی رویداد های مهم ارزهای دیجیتال

1. DeFi Live لندن

رویداد های مهم ارزهای دیجیتال

یکی از مهم ترین رویداد های ارز دیجیتال DeFi Live لندن هستش که یک رویداد کاملاً جدید به صورت حضوری در لندن میزبانی می شه و به صورت مجازی برای مخاطبان جهانی پخش می شه و قراره که در این رویداد در مورد مهم ترین موضوعات مرتبط با DEFI, CRYPTO,DAOS و METAVERSE صحبت بشه. 

این رویداد در 10نوامبر به صورت مجازی برگزار میشه که رهبران رمزارز و طرفداران DEFI در سرار جهان در اون حضور دارند. شرکت کنندگان مجازی به مورد های مجازی رایگان مثل ارز های دیجیتال و معاملات و موارد دیگه دسترسی دارند. 

مقاله پینشهادی: دیفای DEFI چیست؟

شرکت کنندگان حضوری در 11 نوامبر، برخی از رهبران برتر کریپتو رو در لندن می بینند با افرادی که در طول کووید با اون ها به صورت آنلاین صحبت می کردند، ارتباط بر قرار می کنند! قراره که این کنفرانس هیجان انگیز ترین کنفرانس DEFI در تمام اروپا به عنوان نمونه ای از رویداد های برتر برای سال های آینده باشه. 

2. اجلاس پذیرش بیت کوین در السالوادور

16 نوامبر 2021 اجلاس پذیرش بیت کوین در السالوادور برگزار میشه. پذیرش بیت کوین در جمهوری السالوادور باعث هیجان در سراسر جهان شده. "وقت درخشش است" پذیرش بیت کوین، جامعه بیت کوین و لایتنینگ رو در سن سالوادور و ال زونته گرد هم میاره تا ارتباطاتی ایجاد کنه و آینده پول و پرداخت رو در جمهوری آمریکای مرکزی تقویت کنه. این کنفرانس شامل3 روز سخنرانان مشهور ، آهنگ های آموزشی، پنل های جذاب، دمو و کارگاه های عملی به زبان های اسپانیایی و انگلیسی هستش. استقبال از توسعه دهندگان، علاقه مندان و مشاغل به شبکه و ایجاد ارتباطات حضوری100% سود حاصل از این اجلاس برای حمایت از توسعه شبکه لایتنینگ اهدا میشه. پذیرش بیت کوین 2021 توسط Galoy ارائه شده که راه حل های بانکی بیت کوین رو برای شرکت ها و جوامع در سراسر جهان ارائه میده.

3. هفته کریپتو آسیا 2021

رویداد های مهم ارزهای دیجیتال

بعد از هفته رویداد افتتاحیه موفقیت آمیز در مارس 2019، هفته کریپتو آسیا دوباره در 28 نوامبر 2021 با برنامه ای پر بار برگشته. هفته کریپتو آسیا Asia Crypto Week) ) هفته ای از رویدادهای آموزشی مختلف هستش که به طور مستقل سازماندهی شده و هدف اون پرورش پذیرش انبوه با ارائه اطلاعات دست اول در مورد صنعت کریپتو هستش. علاقه مندان به بلاک چین و پیشکسوتان صنعت به هنگ کنگ میان تا دانش و داستان های خودشون رو در طول هفته آسیای رمزنگاری به اشتراک بزارند و بینش استثنایی رو در مورد اکوسیستم رو به رشد بزرگ تر ارائه بدند. 

4. TOKEN2049 آسیا 

 TOKEN2049آسیا برترین رویداد رمزنگاری در آسیا و یکی از رویداد های مهم ارزهای دیجیتال هستش که هر ساله در کشور هنگ کنگ برگزار میشه، جایی که بنیان گذاران و مدیران سطح C شرکت های پیشرو ارزهای دیجیتال و بلاکچین دیدگاه خودشون رو در مورد بازار به اشتراک میزارند. شرکت کنندگان با رهبران و پیشگامان بسیار با نفوذ و تثبیت شده در این صنعت آشنا میشن. TOKEN2049 صنعت کریپتو جهانی رو گرد هم میاره و سرمایه گذاران، توسعه دهندگان و علاقه مندان به صنعت و رسانه های جهانی رو ر هنگ کنگ متحد می کنه. 

5. TechEx Europe

رویداد های مهم ارزهای دیجیتال

مجموعه رویداد های TechEx یک مجموعه کنفرانس بین المللی و نمایشگاه جهانیه که نوآوری های فناوری پیشرفته رو در سازمان به نمایش میزاره. مجموعه رویداد با استفاده از موارد استفاده واقعی و بینش عمیق صنعت، به اکوسیستم های هوش مصنوعی، بلاکچین، کلان داده، امنیت سایبری، G5، LOTو EDGE COMPUTING می پردازه و این رویداد در 22 نوامبر برگزار می شه. 

مقاله پیشنهادی: شبکه دیفای چین چیست؟

6. کنفرانسNFT کیف، اوکراین

در 27 نوامبر 2021، کنفرانس NFT کیف به عنوان یکی از رویداد های مهم ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین در کیف پایتخت اوکراین برگزار میشه. بازار پیشرو در صنعت، هنرمندان مشهور NFT و کلکسیونرها قصد دارن افراد رو از طریق متداول ترین سوالات اون هارو راهنمایی کنند. مثل NFTچیست؟ چگونه می تونیم از اون استفاده کنیم؟ چرا NFT ها مردم رو به خود جذب می کنند؟ و خیلی بیشتر...

7. Incrypted Verse Dubai 2021 

بعد از یک سری رویداد های موفق در نقاط مختلف جهان، رویداد ترکیبی انحصاری بعدی Incrypted Verse Dubai در 22 تا 23 نوامبر 2021 برگزار میشه. تیمIncrypted Verse Dubai بار دیگه می‌خواد به رویداد آتی خود شکل و شمایل جدیدی داده و در عین حال در پلتفرم خود در Grand Hyatt Dubai، یکی از هتل‌های مجلل برنده جوایز در قلب شهر، برجسته ‌ترین مبتکران جهان رو به نمایش بذاره. مقامات و سیاست گذاران ، استارتاپ ها، سرمایه گذاران، پیشگامان و رهبران که تاثیر زیادی داره، در این کنفرانس حضور دارند.

8. Blockchance Europe 2021

رویداد های مهم ارزهای دیجیتال

نمایشگاه بین المللی Blockchance Europe 2021t کنفرانس و نمایشگاه تجاری B2B برتر آلمان در زمینه فناوری بلاکچین و همچنین، یکی از بزرگترین رویداد های مهم ارزها دیجیتال در اروپاست. این نمایشگاه از 8 تا 10 دسامبر در ساختمان تالار شهر هامبورگ برای سومین بار برگزار شد و حدود 1500 شرکت کننده، 120 سخنران بین المللی، 200 سرمایه گذار و 50 غرفه دار برای حضور در اون پیش بینی میشه. نکات برجسته این کنفرانس جایزه استارتاپی به ارزش 100,000 یورو، اجلاس یک روزه هوش مصنوعی، DIY-Workshop و یک منطقه شبکه ای پایدار و تعاملی هستش. 

مقاله پیشنهادی: چرا به امور مالی غیرمتمرکز(DEFI) نیاز داریم؟

9. کنوانسیون بلاک چین اروپا

کنوانسیون اروپایی بلاک چین اروپا نقطه ملاقات صنعت بلاک چین در اروپا و یکی از رویدادهای مهم ارزهای دیجیتال هستش و این رویداد آنلاین چهار روزه پر از نکات کلیدی الهام‌ بخش، کارگاه‌ های آموزشی ، بحث‌ های پنل ، جلسات یک به یک و شبکه‌ های سطح بالا، مکانی برای ملاقات با بیش از 2500 کارآفرین فناوری ، شرکت، سرمایه گذار، توسعه دهندگان و نوآوران صنعت بلاکچین هستش.

جمع بندی 

ما سعی کردیم در ایم مقاله رویداد های مهم ارزهای دیجیتال سعی می کنیم اطلاعاتی از مورد رویداد های مهم ارز دیجیتال رو براتون ارائه کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. رویداد های ارز دیجیتال پس از اوج گیری رمزارز ها در دنیا در حال برگزاریه. برخی از این رویداد ها موقعیت ها و امکانات خوبی رو برای یادگیری و ارتباط گرفتن با کارشناسان مطرح در این حوزه فراهم می کنه. بنابراین، اگه به دنیای ارزهای دیجیتال و ترید علاقه مند هستین، حتما رویداد های مهم ارز های دیجیتال رو در نظر داشته باشین. 

امیدواریم از این مقاله به خوبی استفاده کرده باشین و نهایت بهره از اون برده باشین. در آخر خوشحال می شیم نطظراتتون روبا ما به اشتراک بزارین. 


نظرات کاربران در مورد رویداد های مهم ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :1+97 = ?