دویچه بانک بیت کوین را طلای قرن جدید می داند

1400/12/02
دویچه بانک بیت کوین را طلای قرن جدید می داند

دویچه بانک، شرکت خدمات مالی و بانک داری آلمانی است که در فهرست یکی از بزرگترین بانک های جهان قرار دارد در بیانیه جدیدی اعلام داشته که پذیرش ارز دیجیتال بیت کوین به یکی از موضوع های اصلی جهان تبدیل شده است. که این امر باعث شده بازار ارزهای دیجیتال یکی از پر حاشیه ترین بازارها تبدیل شود. بنابراین طبق گفته ماریون لابور، تحلیلگر دویچه بانک، بیت کوین می تواند به طلای دیجیتال قرن بیست و یکم تبدیل شود، اما امروز آن را به عنوان یک ذخیره قابل اعتماد نمی داند و انتظار نوسان بیشتری از این ارز در اینده دارد.

آینده بیت کوین از نظر تحلیلگر دویچه بانک

ماریون لابور، اشاره کرده است که بیت کوین را وسیله ای برای پرداخت نمی داند، و همچنین فکر نمی کند که دارای ویژگی های کاهش تورم باشد، زیرا بیت کوین امروز آنقدر بی ثبات و خطرناک است که نمی تواند آن را به عنوان یک ذخیره قابل اعتماد در نظر گرفت. ولی او انتظار دارد که در آینده پیشرفت فوق العاده داشته باشد. 
او سه دلیل برای گفته خود بیان کرده است. اول، حدود دو سوم بیت کوین ها برای سرمایه گذاری استفاده می شود. دوم، به دلیل محدودیت های فعلی این تجارت، تنها چند خرید بزرگ یا خروج سرمایه از این بازار می تواند به طور قابل توجهی بر تعادل عرضه و تقاضا این رمز ارز تأثیر بگذارد. سوم، ارزش بیت کوین بسته به ارزشی که مردم باور دارند، به افزایش و کاهش ادامه خواهد داد. تغییرات کوچک در درک کلی سرمایه گذاران در مورد بیت کوین می تواند تأثیر زیادی بر قیمت آن داشته باشد.
با این توصیف ها بسیاری معتقدند که بیت کوین می تواند به یک دارایی امن تبدیل شود و نقش طلای دیجیتال را ایفا کند، زیرا مردم همیشه به دنبال دارایی هایی بوده اند که توسط دولت ها کنترل نشود که  طلا برای قرن ها این نقش را داشت. ولی بیت کوین به طور بالقوه می تواند به طلای دیجیتال قرن بیست و یکم تبدیل خواهد شد.
وقتی که بیت کوین و اتریوم را به عنوان دو ارز اول بازار مورد مقایسه قرار می دهند، بیت کوین  را به دلیل ارزش بازار بسیار بزرگتر آن پیشگام در بازار ارزهای دیجیتال می دانند، و اتریوم که به عنوان  یک نقره دیجیتال است و به دلیل کاربردهای فراوان که این ارز دارد باعث شده بازار نسبتا خوبی به خود جذب کند. به همین دلایل، بعید است که ارز دیجیتال دیگری در 5 سال آینده قوی تر از بیت کوین و اتریوم شود.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دویچه بانک بیت کوین را طلای قرن جدید می داند
سوال امنیتی :6+30 = ?